וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהיכה את חברו לקבוצה: רודי גובר הושעה מהפליי-אין

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 23:27

סנטר מינסוטה הסתער על קייל אנדרסון, במועדון בחרו להשעות אותו מהמשחק מול הלייקרס. ג'יידן מקדניאלס חבט בקיר ולא ישוב העונה

דווקא במשחקה האחרון של העונה, רגע לפני הפליי-אין, מינסוטה חוותה דרמה של ממש. במהלך הרבע הראשון ב-108:113 על ניו אורלינס אמש (ראשון), חבט רודי גובר בחברו קייל אנדרסון במהלך פסק זמן, בטענה שלא סגר לריבאונד. אנדרסון ניסה לענות, אך החברים לקבוצה הפרידו. הסנטר הצרפתי לא שב לפרקט, וגם לא ישוב לפליי-אין במשחק הקרוב מול לוס אנג'לס לייקרס לאחר שהושעה על ידי המועדון.

עוד ב-NBA

"הרגשות הכריעו אותי", צייץ גובר במהלך הלילה. "לא הייתי צריך להגיב כפי שהגבתי, בלי קשר למה שנאמר. אני רוצה להתנצל בפני האוהדים, המועדון ובפני קהל, שאני מאוד אוהב ומעריך כחבר לקבוצה". גם אנדרסון עצמו ניסה להרגיע: "הרוחות סוערות במהלך משחק, אתה רוצה לנצח ודברים כאלה קורים. נעבור הלאה. אנחנו רוצים לנצח משחקים. זו לא הפעם הראשונה שמישהו מנסה להכות אותי. אנחנו גברים".

אם זה לא מספיק, הרי שבמהלך הרבע הראשון זעם ג'יידן מקדניאלס על כך שספג עבירה שנייה, חבט בקיר וככל הנראה סדק את ידו הימנית וכבר לא ישוב לשחק העונה. בכך, איבדו הטימברוולבס את אחד השומרים הטובים ביותר שלהם, ומי שאמור היה להיות מופקד על לברון ג'יימס במפגש עם הלייקרס בפליי-אין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מייק קונלי, שמכיר היטב את רודי גובר מימיהם המשותפים ביוטה, היה מרוצה מהאופי שהציגה קבוצתו - אחרי שני הרגעים הללו, הצליחה להתאושש ולנצח. "יכולנו להתפורר", אמר. "בין אם בגלל קייל ורודי או בגלל ג'יידן. זו מכה אחר מכה, אבל זה איחד אותנו. צריך להיות גברים, לעבור את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully