וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאחד עם לברון: טריסטן תומפסון חתם בלוס אנג'לס לייקרס

קבוצתו של ג'יימס צירפה את הפורוורד הקנדי, שזכה עם "המלך" באליפות ב-2016 ולא שיחק עדיין העונה. גם שאקיל האריסון הצטרף. בנוסף, אחד מכוכבי דאלאס צפוי לעזוב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

עוד לפני שנודע לה באיזה מקום תסיים את העונה הסדירה בטבלת המערב, והאם תעפיל ישירות לפלייאוף ה-NBA או שמא תאלץ להשיג את הכרטיס לשם דרך טורניר הפלייאין, לוס אנג'לס לייקרס ביצעה היום (ראשון) החתמה כפולה לקראת משחקי ההכרעה: הפורוורד טריסטן תומפסון מתאחד עם לברון ג'יימס ויחזק את הסגולים-צהובים, כשגם הקלע שאקיל האריסון יצטרף.

תומפסון (32) התאמן עם הלייקרס במהלך חודש מרץ ועדיין לא שיחק העונה, לאחר שאת העונה הקודמת חילק לקדנציות בסקרמנטו, אינדיאנה ושיקגו וקלע 6 נקודות בממוצע ב-57 משחקים. זכור, הקנדי שיחק לצד לברון במשך ארבע עונות בקליבלנד, וזכה עמו באליפות ב-2016 כפקטור משמעותי ושחקן חמישייה.

האריסון חתם בלוס אנג'לס כבר באוקטובר האחרון, אך בילה את רוב העונה בקבוצת הפיתוח, סאות' ביי לייקרס. פורטלנד החתימה אותו על חוזה ל-10 ימים בחודש שעבר, והשוטינג גארד רשם ממוצעים של 8.8 נקודות ו-41.7% מהשדה בחמישה משחקים.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס עם שחקן קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון, ב-2018. Jason Miller, GettyImages
חוזרים לשתף פעולה. לברון עם תומפסון ב-2018/GettyImages, Jason Miller

עוד NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בתוך כך, הכישלון המהדהד של דאלאס מאבריקס צפוי להוביל לעזיבתו של אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה. העיתונאי מארק שטיין דיווח שהפורוורד כריסטיאן ווד ייצא לשוק החופשי בקיץ הקרוב, ולא צפוי להישאר בקבוצה הטקסנית למרות שהאפשרות שחוזהו יוארך עלתה לפני הטרייד שהביא את קיירי אירווינג. ווד סיפק העונה 16.6 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-1.1 חסימות בכ-26 דקות בממוצע ב-67 משחקים, שב-50 מתוכם עלה מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully