וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA יחקרו את ההתנהלות של דאלאס, דונצ'יץ' כבר חושב על עזיבה?

המאבס הרימו ידיים מול שיקגו בניסיון לשמור על בחירת הדראפט ועלולים להיקנס. לפי ESPN, הכוכב עשוי לדרוש טרייד אם המצב לא ישתנה

מספר שעות לפני משחקה מול שיקגו, הפתיעה דאלאס והודיעה שהחליטה לא להלביש חמישה שחקנים, ביניהם קיירי אירווינג. בכך, הרימו למעשה המאבס ידיים במאבק על הפליי-אין, מה שבא לידי ביטוי גם במשחק עצמו - לוקה דונצ'יץ' שכן התלבש שותף במשך 12 דקות בלבד, וראה מהספסל את קבוצתו מפסידה 115:112, ובכך מאבדת סופית סיכוי להתברג בעשירייה הראשונה במערב.

בעלי דאלאס מאבריקס מארק קיובן לצד קיירי אירווינג, טים הארדוויי ג'וניור. Tim Heitman, GettyImages
יסתבכו? קיובן לצד אירווינג והארדוויי ג'וניור/GettyImages, Tim Heitman

המאבס עשו זאת במטרה לשמור על בחירת הדראפט שלהם: אם יצליחו להשיג בחירת טופ 10, הם ישמרו עליה. אם יבחרו מחוץ לטופ 10, הם ייאלצו לשלוח את הבחירה לניו יורק, כחלק מעסקת קריסטאפס פורזינגיס ב-2019.

לגיטימי? בליגה לא חושבים כך, והחליטו לפתוח בחקירה "סביב החלטות הסגל של דאלאס וההתנהלות במשחק עצמו, כולל המניעים שמאחורי ההחלטות הללו", כך לפי דובר ה-NBA. לא מן הנמנע שהמאבס יספגו קנס, קצת כמו שקרה ב-2018, אז ספג הבעלים מארק קיובן קנס כספי של 600 אלף דולר לאחר שהודה פומבית שקבוצתו ניסתה להפסיד, כדי לשפר את סיכוייה לפני הדראפט.

מלבד אירווינג, גם טים הארדוויי ג'וניור, ג'וש גרין וכריסטיאן ווד לא התלבשו לאותו משחק - חלקם הוגדרו כפצועים, וחלקם פשוט קיבלו מנוחה. "זו החלטה של המערכת", התגונן ג'ייסון קיד ואמר.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. Tim Heitman, GettyImages
מאבד סבלנות. דונצ'יץ'/GettyImages, Tim Heitman

עוד ב-NBA

כך או כך, דאלאס כבר עם הפנים לעונה הבאה. ב-ESPN נטען כי ללוקה דונצ'יץ' "נמאס מהבינוניות העונה, בעוד הוא משחק ברמה של MVP. יש תחושת דחיפות גדולה במועדון, לפני שלוקה יאבד אמון ביכולת של המאבס לבנות סביבו קבוצה שתתחרה על אליפות. גורמים במועדון הביעו חשש שלוקה ידרוש טרייד כבר בקיץ 2024, אם לא יהיה שיפור גדול עד אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully