וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתיקה הרועמת של דונצ'יץ' המחישה: "הוא רותח על הנהלת דאלאס"

ראשי המאבס ויתרו על העונה בניגוד לדעתם של השחקנים והמאמן, ועכשיו כבר מתחילים לתכנן את מהפכת הקיץ: "הרבה פרצופים ישתנו". השאלה איך היא הכוכב המתוסכל יגיב לסיטואציה ה"ביזארית"

דני אבדיה מגיב לניצחון וושינגטון וויזארדס על בוסטון סלטיקס/חשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

אחרי שנותרה סופית מחוץ לפליי-אין ולפלייאוף, דאלאס מלקקת את הפצעים, ונדמה שצפויה לה תקופה סוערת וקשה. ההפסד 115:112 הלילה (בין שישי לשבת) לשיקגו במשחק שהיה ההזדמנות האחרונה של המאבס לשמור על סיכוי לסיים במקום ה-10 במערב, גרם ללכלוכים להתחיל לצאת.

הבעלים מארק קיובן אמנם הציג כלפי חוץ תסכול ואכזבה לאחר הבאזר, אבל בפועל ההתנהלות שלו ושל הג'נרל מנג'ר ניקו האריסון רמזה שהוא לא בהכרח מרגיש כך. למעשה, גם המאמן ג'ייסון קיד הודה בסיום שההחלטה של הקבוצה להשבית חמישה שחקנים בכירים מהמשחק ולשתף את לוקה דונצ'יץ' רק ברבע הראשון, הונחתה עליו מלמעלה, והתקבלה בניגוד מוחלט לדעתם של השחקנים והמאמן. הרווח בצידה של ההחלטה ברור: המאבס מחזיקים בבחירת טופ 10 מובטחת בדראפט הקרוב, ואי העפלה לפלייאוף מגדיל את הסיכויים שיקבלו בחירה גבוהה מאוד, שעשויה לסייע לקבוצה להנחית כישרון גדול נוסף בדראפט שנחשב עמוק ואיכותי.

"זו הייתה החלטה ארגונית. אנחנו כקבוצה לא רצינו לוותר, רצינו לנסות לעשות הכל עד שכבר אין שום סיכוי, אבל התקבלה החלטה, ואנחנו צריכים לכבד אותה. האם אני מסכים איתה? הבוסים שלי החליטו בשבילו, אז אני צריך להגיד שכן", אמר קיד בסיום, כשהוא לא מסתיר את האכזבה שלו מההחלטה, שהפכה את הערב של המאבס ל"אחד המשחקים הכי ביזאריים בתולדות ה-NBA", כפי שהוגדר ב"יאהו".

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. Tim Heitman, GettyImages
איך הוא יגיב? דונצ'יץ'/GettyImages, Tim Heitman

קיד הודה ש"אנחנו עומדים בפני קיץ של שינויים. הרבה פרצופים שהיו כאן העונה, לא יהיו כאן בשנה הבאה", וקשה לתהות למי הוא מתכוון, ועד כמה הכוכבים היו רוצים להיות חלק מזה בהמשך. לוקה דונצ'יץ' חתום כמובן על חוזה עתק ארוך טווח, אבל בארצות הברית מאמינים שהוא מתוסכל מאוד מהסיטואציה, ומההחלטה של המועדון "לזרוק" את העונה גם כשעוד נותר סיכוי מתמטי לעלות. "סביר להניח שלוקה דונצ'יץ' רותח מבפנים", ציינו ב"דאלאס מורנינג ניוז", לאחר שהכוכב הסלובני סירב לדבר עם כלי התקשורת בסיום, ושמר על שתיקה רועמת.

דונצ'יץ' אמר בשבוע האחרון ש"כל עוד יש סיכוי, אנחנו מתכוונים לעשות הכל", אבל הקבוצה החליטה בשבילו אחרת, והודיעה שיושבת עד סוף העונה. כעת המאבס צועדים בפני חודשים של חוסר ודאות. למרות ההצהרות של מארק קיובן על כך שהוא רואה בקיירי אירווינג נכס חשוב לטווח הארוך, ספק אם השידוך הלא מוצלח בין דונצ'יץ' לבינו יכול וצריך להימשך.

"איך לוקה מרגיש בנוגע למצב המשונה הזה? זו שאלה טובה מאוד", הודה ג'ייסון קיד. "אני רוצה להאמין שהוא קיבל את המצב בהבנה. רצינו להילחם על חיינו, אבל אנחנו מבינים את ההחלטה של המועדון, שרצה לשנות את התוכניות. אנחנו חייבים לקבל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully