וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון: "לא רואה אף קבוצה שיכולה לנצח אותנו בסדרה של 7 משחקים"

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 9:23

כוכב גולדן סטייט האלופה לא מתרגש ממפגש אפשרי מול פיניקס בפלייאוף: "כשאנחנו בריאים, אף אחד לא יכול עלינו. אפשר לעשות ריפיט"

דריימונד גרין, סטף קרי, קליי תומפסון,שחקני גולדן סטייט ווריירס במצעד האליפות/טוויטר, גולדן סטייט

העונה הסדירה ב-NBA תינעל הערב (ראשון) עם לא פחות מ-15 משחקים שייערכו בשתי נגלות בשעות נוחות לצופה הישראלי (20:00 ו-22:30). רוב המיקומים כבר סגורים, אבל לגבי גולדן סטייט האלופה, היא כרגע במקום השישי במערב ויכולה לסיים גם חמישית אלא שלא בטוח שכדאי לה משום שמקום חמישי "יסדר" לה מפגש פלייאוף קשה מאוד מול פיניקס של האקס קווין דוראנט בעוד שמקום שישי יסדר לה מפגש נוח יותר מול סקרמנטו הפחות חזקה. מאידך, הפסד של גולדן סטייט וניצחונות של ניו אורלינס והלייקרס עלול לדרדר את האלופה לטורניר הפליי אין.

קליי תומפסון, דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, מול דווין בוקר פיניקס סאנס. רויטרס
ייפגשו בסיבוב הראשון בפלייאוף? תומפסון וגרין במאבק עם דווין בוקר/רויטרס

אלא שקליי תומפסון הצלף של הווריירס פחות מודאג מהיריבות בפלייאוף וסומך מאוד על הקבוצה שלו, או שמא אפשר לומר גם קצת יהיר. הגארד התייחס לפלייאוף הקרוב ואמר: "אני לא רואה אף קבוצה שיכולה לנצח אותנו בסדרה של שבעה משחקים כשאנחנו בריאים".

גולדן סטייט הפסידה 38 משחקים העונה בעיקר בגלל פציעות ממושכות של סטף קרי, כאשר אנדרו וויגיניס אחד ממצטייני העונה שעבר לא שיחק תקופה ארוכה בגלל בעיות אישיות. כזכור, העונה של הווריירס החלה ברגל שמאל עם המכות בין דריימונד גרין לג'ורדן פול. "אם נשחק כמו שאנחנו יודעים, נהיה בעמדה מצוינת לריפיט ושחזור האליפות", הוסיף תומפסון.

"זו בעיה טובה עבורנו, אנחנו יכולים לשלוט בגורל שלנו", התייחס די וינצ'נסו לאפשרויות הפלייאוף של גולדן סטייט, "אנחנו פשוט ננסה לנצח ומה שיהיה יהיה. אנחנו לא רוצים לשחק בפליי אין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully