וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרחות של בתו של דרוזן גמרו לאקסית את העונה: "ה-MVP האמיתית"

דיאר דרוזן בת ה-9 צרחה בכל זריקת עונשין של טורונטו, שקרסה עם 50% מהקו והודחה: "תרדוף אותם בסיוטים, צריך לקרוא לרחוב בשיקגו על שמה". אביה חשף שתיעדר מהקרב על הפלייאוף: "צריכה לחזור לבית ספר"

דני אבדיה מגיב לניצחון וושינגטון וויזארדס על בוסטון סלטיקס/חשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

שיקגו הגיעה למשחק הפלייאין הלילה (בין רביעי לחמישי) בטורונטו כשהיא עם הגב אל הקיר. הבולס שסיימו את העונה במקום העשירי במזרח ידעו שייאלצו לנצח פעמיים בחוץ כדי להשתחל לפלייאוף, ואחרי קאמבק גדול הם עשו הלילה את הצעד הראשון לשם עם ניצחון 105:109 בקנדה. בין שישי לשבת תתארח שיקגו אצל מיאמי לקרב על המקום השמיני והזכות לפגוש את מילווקי בסיבוב הראשון.

הקבוצה מעיר הרוחות כבר פיגרה ב-19 נקודות ברבע השלישי וראתה כיצד העונה שלה מתקרבת לסיום צורם, אך 30 נקודות של זאק לאבין במחצית השנייה הובילו למהפך דרמטי. עוד נתון שעשה את ההבדל הוא האחוזים של הקנדים מהעונשין, שנעצרו על 50% בלבד עם 18 מ-36.

מי שיכולה לקחת חלק מהקרדיט על אותן החטאות באופן מפתיע היא דיאר דרוזן בת ה-9, בתו של דמאר דרוזן. בכל פעם שניגשו שחקני הראפטורס לקו העונשין, שחררה דיאר צרחה שככל הנראה השפיעה על חלק מהשחקנים והפריעה להם.

הקמע של הבולס. בתו של דרוזן בפעולה

בארצות הברית נדהמו מהתופעה שאולי עשתה את ההבדל עבור דרוזן נגד האקסית המיתולוגית: "היא שחקנית ההגנה המצטיינת של המשחק, היא ה-MVP האמיתית, צריך לקרוא על שמה רחוב בשיקגו. הצרחות של דיאר ירדפו את שחקני טורונטו בסיוטים, יהיה להם פלאשבק כל פעם שהם ישמעו אזעקה".

דרוזן האב הודה כי לאחר זריקת עונשין של טורונטו הוא הסתכל לאחור והתפלא שבתו היא זו שצעקה, וסיפר כבר במסיבת העיתונאים כי הספיק לראות את בתו הופכת לתופעה ויראלית.

הכוכב חשף שבתו התחננה בפניו לפספס יום אחד של בית ספר כדי להצטרף אליו למשחק, אך אמר שמהמשחק מול מיאמי בין שישי לשבת היא תיעדר כי "עליה לחזור לבית ספר".

מחברים ליריבים. דרוזן ולאורי

המשחק על כל הקופה נגד ההיט יהיה סמלי עבור לא מעט שחקנים. תחילה, ג'ימי באטלר יפגוש את הקבוצה בה החל את הקריירה, בעוד עבור דרוזן יהיה זה מפגש מול חברו הטוב קייל לאורי. השניים כזכור שיתפו פעולה שנים ארוכות בטורונטו, ובזמן שהם יאבקו על מקום בפלייאוף, האקסית כבר במחשבות על הפגרה הארוכה שלה שהחלה הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully