וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו הדיחה את טורונטו בפליי-אין, אוקלהומה סיטי ניצחה בניו אורלינס

הבולס חזרו מפיגור 19 בדרך לניצחון 105:109 על הראפטורס ומפגש מול מיאמי. גילג'ס אלכסנדר וגידי כיכבו בניצחון הדרמטי של הת'אנדר בחוץ

שני משחקי פליי אין נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA, לקראת המשך הטורניר שיקבע מי יהיו הקבוצות האחרונות שיעלו לפלייאוף, ובשניהם ניצחו קבוצות החוץ. בראשון מביניהם שיקגו גברה על טורונטו בדרך למשחק מול מיאמי, ובמערב הייתה זאת אוקלהומה סיטי שניצחה בניו אורלינס בדרך למפגש מכריע מול מינסוטה.

משחקי הלילה
טורונטו (9) - שיקגו (10) 109:105
ניו אורלינס (9) - אוקלהומה (10) 123:118

דמאר דרוזן מחבק את פרד ואנווליט אחרי הניצחון של שיקגו בולס בקנדה על טורונטו. Andrew Lahodynskyj, GettyImages
מכיר את האולם הזה היטב. דרוזן/GettyImages, Andrew Lahodynskyj

עוד ב-NBA

זאק לאווין חולף על פני או.ג'י אנונובי במהלך הניצחו של שיקגו בולס בקנדה על טורונטו. Andrew Lahodynskyj, GettyImages
זאק לאווין חולף על פני או.ג'י אנונובי במהלך הניצחו של שיקגו בולס בקנדה על טורונטו/GettyImages, Andrew Lahodynskyj

טורונטו (9) - שיקגו (10) 109:105

זאק לאווין קלע 39 נקודות, דמאר דרוזן קלע 23 מול קבוצתו לשעבר, ושיקגו הצליחה למחוק פיגור 19 נקודות ולרשום קאמבק בדרך לניצחון מתוק בקנדה, שהשאיר את העונה שלה בחיים. כעת הבולס מתכוננים למשחק מכריע במיאמי ביום שישי בלילה, כשהמנצחת בו תשחק מול המדורגת ראשונה מילווקי בסיבוב הראשון בפלייאוף המזרח.

ניקולה ווצ'ביץ' קלע 14 וקלט 13 ריבאונדים עבור שיקגו, שכבר פיגרה 66:47 במהלך הרבע השלישי. הבולס צימקו את הפער ל-9 בלבד בסוף הרבע, וברבע האחרון כבר ניצחו 24:37 כדי להבטיח את הניצחון וההעפלה לשלב הבא. הבולס, שקלעו רק 3 מ-19 מהשלוש בשלושת הרבעים הראשונים, נכנסו לקצב ב-12 הדקות האחרונות, כאשר לאווין צלף את השתיים הראשונות מעבר לקשת, בדרך ל-4 מ-7 של קבוצתו ברבע.

פרד ואנווליט קלע 26 לראפטורס, פסקל סיאקם קלע 32, אבל טורונטו סיימה בצורה מאכזבת את העונה שבה בשום שלב לא נכנסה למומנטום חיובי מדי, עם רצף של יותר משלושה ניצחונות. הלילה המארחת סיימה את המשחק עם 18 מ-36 בלבד מקו העונשין, בדרך להדחה.

מנגד, שיקגו תגיע אופטימית לסדרה מול מיאמי, אחרי שגברה עליה בכל שלושת המפגשים בין הקבוצות העונה.

שיי גילג'ס אלכסנדר מול ברנדון אינגרם, אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול ניו אורלינס. Jonathan Bachman, GettyImages
ניצח בקרב הכוכבים העולים. גילג'ס אלכסנדר מול אינגרם/GettyImages, Jonathan Bachman

ניו אורלינס (9) - אוקלהומה (10) 123:118

גם במערב המדורגת 10 ניצחה את המדורגת 9 בחוץ, ואוקלהומה סיטי תשחק ביום שישי בלילה במינסוטה בקרב מכריע, כשהמנצחת תעפיל לפלייאוף ותפגוש בסיבוב הראשון את דנבר, שסיימה ראשונה.

הת'אנדר קיבלו תרומה אדירה משלושה שחקנים בדרך לניצחון במשחק ההפכפך: שיי גילג'ס אלכסנדר היה מעל כולם עם 32 נקודות, כולל סל דרמטי 29 שניות לסיום שהפך את התוצאה ונתן לקבוצתו יתרון, אבל גם ג'וש גידי היה נהדר עם 31 נקודות, 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, כולל שתיים מכריעות מהקו, ולו דורט הוסיף 27 נקודות חשובות עם 4 מ-8 מהשלוש.

בצד השני ברנדון אינגרם היה נהדר עם 30 נקודות, כולל שלשה נהדרת 4.3 שניות הסיום שנתנה לקבוצתו אפשרות לקאמבק, יונאס ואלנצ'יונאס סיים עם 16 נקודות ו-18 ריבאונדים, אבל הפליקנס פספסו בסיום את ההזדמנות שניתנה להם בסיומ של משחק עצבני, כאשר הרברט ג'ונס איבד כדור חוץ. ניו אורלינס הוליכה ב-9 הפרש ברבע הראשון, נקלעה לפיגור דו ספרתי ברבע השלישי, ידעה להפוך ועלתה ליתרון 112:114 כשנותרה דקה לסיום, אבל ב-12 השניות האחרונות שחקני הת'אנדר קלעו 7 נקודות מהקו בדרך לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully