וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעיד בפעם החמישית: הטיעון החדש שדני אלבס יציג לחפותו

הברזילאי מאמין שראייה חדשה תוכיח כי יחסיו עם המתלוננת על אונס היו טובים. וגם: בקשת עורכי דינו שנדחתה, ומי החבר היחיד שמבקר אותו בכלא?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

ביום שני הקרוב, דני אלבס יתייצב שוב בפני השופטת על מנת למסור עדות נוספת בנוגע לאירוע שהוביל לכליאתו לפני כשלושה חודשים. היום (שישי) פורסם בספרד כי הכדורגלן הברזילאי, שמואשם בכך שאנס אישה צעירה במועדון לילה בברצלונה ב-30 בדצמבר האחרון, מתכוון לטעון לחפותו באמצעות ראייה חדשה.

יש לציין כי אלבס העיד כבר ארבע פעמים בפני השופטת שהורתה להכניסו למאסר ללא אפשרות שחרור בערבות, ואף שינה את גרסתו מפעם לפעם, כשבהתחלה הכחיש היכרות עם המתלוננת ובהמשך טען שהיא ביצעה בו מין אוראלי. על פי החוק בספרד, כל עוד ההליך המשפטי נמשך, אסיר רשאי לבקש למסור עדות כמה פעמים שירצה.

פרשת דני אלבס

הכדורגלן דני אלבס. Hector Vivas, GettyImages
יעיד פעם נוספת. דני אלבס/GettyImages, Hector Vivas

באתרי הספורט המקומיים נכתב שהכדורגלן המעוטר ביותר בהיסטוריה יציג בפני השופטת התכתבויות וואטסאפ בין חברו ברונו לבין אחת הבחורות שבילו עם שניהם בליל האירוע, כאשר לטענתושל אלבס השיחות הללו יוכיחו כי היחסים בין הצדדים היו חיוביים וכל מה שקרה בינו לבין המתלוננת היה בהסכמה.

אותו ברונו, אגב, הוא החבר היחיד שמבקר את אלבס בכלא על בסיס שבועי - כך לפי הדיווחים. מדובר בשף ברזילאי, שחקן כדורעף לשעבר, שנותר היחיד שתומך בכדורגלן מאז התפוצצה הפרשה, לאחר שבת זוגו ג'ואנה סאנז הודיעה בפומבי על כוונתה להתגרש ממנו.

בתוך כך, אתמול נכתב ב"מונדו דפורטיבו" שנציגיו המשפטיים של אלבס ביקשו מהשופטת שהמתלוננת תרואיין על ידי פסיכולוגית מטעמם והשיחה תוקלט, אולם הבקשה סורבה והמתלוננת תיבדק על ידי מומחה מטעם המוסד לרפואה משפטית בספרד.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully