וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה של דני אלבס להודעת הפרידה מאשתו חושפת את השבר שעבר

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 12:12

בספרד מדווחים: מאז שג'ואנה סאנז הודיעה שהיא עוזבת את הברזילאי החשוד באונס, הוא ממעט לצאת מחדרו בכלא ויש ימים שלמים שבהם הוא לא אוכל. אז מה בעיקר שבר אותו?

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

"דני אלבס שבור לחלוטין" אחרי ההודעה הפומבית של אשתו שהיא מתכננת להתגרש ממנו, כך טוענים בספרד. בשבוע שעבר ג'ואנה סאנז פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה מכתב שמופנה לאלבס, ובו היא מצהירה על כוונתה להתגרש ממנו, אך לא לנטוש אותו, בעקבות החשדות שאנס צעירה במועדון לילה בברצלונה.

צוות של תוכנית הטלוויזיה "Cuatro al día" יצא למתקן הכליאה שבו שוהה אלבס, שמחכה למשפט האונס שלו. על פי הדיווח, "מקורות סביב אלבס טוענים שהוא שבור לגמרי, ועצבני מאוד" בעקבות ההודעה של אשתו: "עד לפני כמה ימים הוא חלק תא עם אדם אחר, אבל עכשיו הוא לבד, ולא רוצה לצאת מהתא שלו, רק רוצה להישאר שם, סגור לבדו.

דני אלבס ואשתו, ג'ואנה סאנז, ב-2018. Julian Finney, GettyImages
השפלה פומבית נוספת. אלבס/GettyImages, Julian Finney
ג'ואנה סאנז אחרי הביקור בכלא של דני אלבס. מתוך טוויטר, צילום מסך
ג'ואנה סאנז אחרי הביקור בכלא של דני אלבס/צילום מסך, מתוך טוויטר

"מאז שהוא נכנס לכלא, אלבס הצהיר בפני חבריו האסירים שאשתו תומכת בו, נשארת לצדו תומכת בו ונותנת לו כוח. כעת ההודעה הזאת שברה אותו, ויש ימים שבהם הוא לא אוכל כלום. הוא לא ציפה לזה"

ההודעה של ג'ואנה סאנז הגיעה שלושה חודשים אחרי שאלבס נעצר בחשד לאונס. יש לציין שבעבר, כשביקש להשתחרר בערבות,ו אשתו הייתה סיבה לתקווה עבורו, בגלל האזרחות הספרדית שלה, והטענה שישהה לצדה, תחת פיקוחה. "ג'ואנה היא הקשר היחיד שיש לאלבס לספרד", מוסבר, "כל המשפחה שלו בברזיל, כל העסקים שלו בברזיל, היא העוגן שלו במדינה שבה הוא כלוא. הדבר הזה ידוע בוודאי גם לשופטים. אבל מה שכואב לדני זה לא רק הנזק, או העובדה שהתגרשה ממנו - אלא כואב לו שעשתה את זה באופן פומבי".

כזכור, אלבס טוען שלא אנס את האישה, אלא שקיים עמה יחסי מין בהסכמה, ולדבריו, בתחילה הכחיש בכלל שהיה איתה כי לא רצה להביך את אשתו בפומבי - והודה שקיים עמה יחסי מין רק אחרי שנמצאו עדויות ממשיות עם DNA שלו. סאנז מצדה טענה שכואב לה לגלות ש"שבר אותי לגלות שלא הכרתי את האדם הזה", וטענה ש"איבדתי את הסלע של חיי". אחרי הביקור בכלא, הצהירה ש"היא לא מתכוונת לנטוש אותו ברגעי השפל של חייו", אך כאמור, בשבוע שעבר הודיעה על כוונתה להתגרש.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully