וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש התרגש: "מקום 5 זה יותר ממה שיכולתי לחלום עליו"

13.4.2023 / 23:46

מאמן מכבי תל אביב: "נתנו הצגות מול הקבוצות הטובות באירופה". לורנזו בראון יהיה כשיר למונאקו: "פיינל פור? רוצה אליפות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.4/ספורט1

מכבי תל אביב הבטיחה את מקומה בפלייאוף היורוליג בשבוע שעבר, אבל הערב (חמישי) היא סיימה את העונה הסדירה בדיוק כפי שקיוותה - עם ניצחון ביתי על ריאל מדריד בתום דרמת ענק שכללה הארכה, במקביל פנרבחצ'ה הפסידה לכוכב האדום בלגרד והמשמעות היא שעודד קטש ושחקניו סיימו במקום החמישי ובשלב הפלייאוף קצת פחות משבועיים ייפגשו את מונאקו הרביעית.

מעבר לניצחון 96:100 המרשים, חדשה טובה הגיעה גם מכיוונו של לורנזו בראון. הרכז האמריקאי נפצע בתחילת ההארכה, אבל לא סובל מפגיעה חמורה ויהיה כשיר לסדרה נגד מונאקו שתצא לדרך ב-25 או ב-26 באפריל.

עוד על עליית מכבי תל אביב לפלייאוף

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
אדריכל הניצחון והעונה המצוינת. קטש/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
עונה סדירה מצוינת שכללה סיומת נפלאה. מכבי תל אביב/דני מרון

עודד קטש הנרגש אמר בסיום: "הרגשתי מהיום הראשון את החיבור עם הקבוצה ועם הקהל. גם אם חסר כישרון במקומות מסוימים אנחנו מחפים על זה עם המון חברות ופרגון. זה גדול עבורנו להשיג 20 ניצחונות ולסיים במקום החמישי בליגה כל כך קשה. אנחנו קבוצה שנבנתה מאפס, זה אדיר עבורנו. האמנתי בעצמי, בדרך ובתהליך, אבל עם יד הלב לא האמנתי שזה יסתיים ככה כבר בשנה הראשונה".

על המהפך אחרי שמכבי תל אביב פיגרה לאורך מרבית הרבע השני: "במחצית אמרתי לשחקנים להאמין כי עברנו דרך מאז המשחק הקודם נגד ריאל. בחצי השני כבר שיחקנו את המשחק שלנו. זה גם יכול היה לא להספיק, אבל אני חושב שמצאנו את האמונה בעצמנו שאנחנו יכולים לשחק טוב. ניצחנו עם הרבה לב".

קטש הוסיף: "ניצחון גדול עבורנו, שיחקנו נגד קבוצה אחת הטובות באירופה, בעיקר עם גודל שגורם לנו לשחק אחרת. בחצי הראשון הרגיש שאנחנו צריכים לעשות משהו שונה, במחצית דיברנו ואמרנו לשחקנים שעבר זמן מהמשחק הראשון נגד ריאל ושאנחנו משחקים כדורסל יותר טוב, להאמין שאנחנו משחקים יותר טוב. אנחנו קבוצה שיודעת יותר מה היא רוצה מעצמה. בחצי השני שיחקנו הרבה יותר טוב, יכול להיות שזה לא היה מספיק לנו, אבל זה נקודת ציון. אמרתי כל העונה שהכוח שלנו זה הביחד שלנו, ומצאנו את האנרגיות למרות שלורנזו נפצע, לנצח את המשחק שוב".

"מקום חמישי עבורנו כקבוצה שנבנתה מההתחלה זה הרבה יותר ממה שיכולתי לחלום עליו", הוסיף קטש, "לא בא לי לסכם עוד, אני מאוד גאה על הדרך שעשינו. אני שמח ומתרגש. באנו היום ולא הייתה לי יריבה מועדפת. מה שהיה חשוב לנו כצוות זה לשחק כדורסל טוב. בחודשיים האחרונים עשינו תצוגות טובות נגד קבוצות מהטובות באירופה".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
הרגיע בנוגע לפציעה. בראון/דני מרון

על מונאקו: "תנו לי 12 שעות ליהנות ולהירגע. ידענו שזה בכלל לא משנה מי תהיה היריבה שלנו, כי שיחקנו בברצלונה, נגד אולימפיאקוס ובמדריד, וגם נגד מונאקו מצפה לנו אתגר לא פשוט. רק נקווה שלורנזו יהיה בריא".

לורנזו בראון שנפצע בתחילת ההארכה, הרגיע: "הקרסול שלי במצב מצוין, אהיה מוכן למשחקים הבאים. מונאקו? זה לא מאבק בין הקו האחורי שלנו לזה שלהם, אלא כל הקבוצה. נצטרך ללמוד אותם ונגיע מוכנים לפלייאוף. רצינו לסיים ראשונים, אבל אולי זה יקרה בעתיד. אני לא מסתכל על הפיינל פור כעל מטרה, רק על אליפות".

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. דני מרון
סורקין ושות' בדרך לפלייאוף/דני מרון

מאמן ריאל מדריד, צ'וס מתאו: "זה היה משחק נהדר בשביל האוהדים. שתי קבוצות שניסו הכי טוב שהיו יכולות, נלחמו כדי לנצח במחזור האחרון של העונה הסדירה. למכבי היה מזל והיא השיגה את הניצחון. אני שמח על המלחמה של השחקנים שלי, ועכשיו נילחם כדי להגיע מהפלייאוף לפיינל פור. רצינו לעשות את העבודה הכי טובה ולא משנה מי הייתה היריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully