וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום ניצחה את פנרבחצ'ה, מכבי תל אביב תפגוש את מונאקו

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 0:31

קמפאסו (24) כפה הארכה ושם קבר שלשה גדולה בדרך ל-89:91 על הטורקים. המשמעות: מכבי תל אביב עקפה את פנר וסיימה חמישית בעקבות הניצחון על ריאל מדריד. אולימפיאקוס הבטיחה את המקום הראשון

תקציר: פנרבחצ'ה - טופאש בורסה 94:89/ספורט1

המחזור ה-34 והאחרון בעונה הסדירה של היורוליג יצא היום (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים והמשחק הראשון סיפק בשורה גדולה לצהובים: הכוכב האדום ניצחה את פנרבחצ'ה לאחר הארכה ומכבי תל אביב, שניצחה גם היא בהארכה את ריאל מדריד, עקפה אותה בדרך למקום החמישי ותפגוש בהצלבה את מונאקו. יובל זוסמן קלע 8 נקודות בניצחון הקליל של אלבה ברלין על וילרבאן. אולימפיאקוס הבטיחה את המקום הראשון עם ניצחון על באסקוניה, שעלולה לאבד לז'לגיריס את המקום בהצלבה.

פקונדו קמפאסו הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
סידר לכוכב ניצחון ושירת את מכבי תל אביב. קמפאסו/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - פנרבחצ'ה 89:91 (לאחר הארכה)

פנרבחצ'ה הגיעה למשחק הזה בידיעה שניצחון יבטיח לה את המקום החמישי על חשבון מכבי תל אביב, שפיללה לניצחון סרבי בתקווה לעקוף את הטורקים וזה בדיוק מה שקרה. המשחק הזה הלך צמוד עד הסוף כשמוטלי קלע רק פעם אחת מהקו והשאיר לסרבים 26 שניות להשוות במצב של 77:79 לאורחים. קמפאסו לקח אחריות ועם חדירה נהדרת כפה שוויון 79. גודוריץ' עוד ניסה לקלוע שלשת ניצחון על הבאזר אבל החטיא והמשחק נכנס להארכה, שבה קמפאסו הנפלא קבר שלשת קלאץ' ענקית. מוטלי עוד צימק שוב ל-90:87 כשנותרו 17 שניות לסיום וקמפאסו איבד כדור. דורסי נשלח לקו וצימק ל-90:89. קמפאסו נשלח שוב לקו והחטיא אחת, אבל קלאתיס החטיא שלשה והניצחון נשאר בבלגרד, לצהלת הצהובים. קמפאסו הנפלא סיים את המשחק הזה עם 24 נקודות, אוגניין דורביץ' הוסיף 22 לסרבים, שנלחמו בחירוף נפש למרות שאיבדו מזמן סיכוי להעפיל. מוטלי כיכב מנגד עם 27 נקודות, נייג'ל הייז ירה 4 שלשות והוסיף 19 נקודות שלא הספיקו בסופו של דבר לפנר, שתקווה לניצחון של אולימפיאקוס על באסקוניה, אחרת היא יכולה אפילו להיות מחוץ להצלבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני אולימפיאקוס. Nikola Krstic, GettyImages
הבטיחו את הפסגה. שחקני אולימפיאקוס/GettyImages, Nikola Krstic

אולימפיאקוס - באסקוניה 78:86

ניצחון קריטי של אולימפיאקוס שהבטיח לה את המקום הראשון, אבל מי תהיה היריבה שלה? היריבה הזו יכולה להיות באסקוניה שכרגע מדורגת שמינית, אבל ז'לגיריס פוגשת מחר את באיירן מינכן שאיבדה עניין וניצחון ליטאי יסדר להם את המפגש מול אולימפיאקוס על חשבון באסקוניה שתישאר בחוץ. הבאסקים, שהרשימו לאורך כל העונה בבית, אבל היו שבריריים מאוד בחוץ שילמו על כך ביוקר במשחק שהיה בשליטת היוונים למן הפתיחה. סאשה וזנקוב, השחקן הכי טוב במפעל העונה, להט עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים. קוסטאס פפאניקולאו הוסיף 16 ו-9 ריבאונדים וסלוקאס תרם 15 ו- 6 אסיסטים. מרכוס הווארד בלט מעל כולם מנגד עם 29, אבל קיבל מעט מאוד עזרה ומחר באסקוניה תחזיק אצבעות לבאיירן מינכן.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
סיים בטעם טוב. זוסמן/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

אלבה ברלין - וילרבאן 71:88

משחק לפרוטוקול בין שתיים מהקבוצות החלשות במפעל שהסתיים עם ניצחון גרמני. תמיר בלאט הפצוע לא שיחק, אבל יובל זוסמן קיבל מעל 20 דקות ותרם 8 למנצחים, אותם הוביל לוק סיקמה עם 12. יוסופה פאל קלע 14 לצרפתים, נאנדו דה קולו הוסיף 13 לצרפתים, שסיימו את העונה במקום האחרון והלא מחמיא.

משחק נוסף:

וירטוס בולוניה - מילאנו 84:89

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully