וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את ריאל מדריד ותשחק נגד מונאקו בפלייאוף

דרמה בהיכל הסתיימה עם 96:100 אחרי הארכה. הצהובים הבטיחו מקום חמישי בתום עונה סדירה שכללה מאזן ביתי 2:15 ויגיעו למשחק נגד הקבוצה מהנסיכות במומנטום נהדר

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) על ריאל מדריד 96:100 אחרי הארכה במחזור הסיום של העונה הסדירה ביורוליג והבטיחה את המקום החמישי. בזכות ההפסד של פנרבחצ'ה לכוכב האדום בלגרד, הערפל התפזר והתברר שהצהובים ישחקו בפלייאוף של היורוליג נגד מונאקו שהבטיחה את המקום הרביעי.

הפלייאוף של היורוליג יתחיל בתאריכים 25/26 באפריל ומכבי תשחק נגד הקבוצה מהנסיכות בסדרת הטוב מ-5. למונאקו יתקון ביתיות, כך שהם המצב בסדרה יהיה 2:2, המשחק המכריע יתקיים בביתה.

המשחק הערב היה צמוד לאורך דקות ארוכות, אבל למכבי תל אביב הייתה הרוח הנכונה. הקהל ביד אליהו דחף, השחקנים שלו רצו ונלחמו יותר והצהובים רדפו והשיגו. החבורה של עודד קטש לקחה 16 ריבאונדים בהתקפה, ניצחה בעוד ועוד מאבקים שווים והסתדרה בהארכה בלי לורנזו בראון שנפצע בתחילתה.

לפני המשחק ערכה מכבי תל אביב טקס הוקרה לכבוד אגדת המועדון, אולסי פרי, כאשר ותיקי מכבי תל אביב וריאל מדריד שהגיעו במיוחד מספרד עלו אל הפרקט.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
הקבוצה בכושר הכי טוב באירופה. מכבי תל אביב/דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון 22 נקודות ו-6 אסיסטים, ג'וש ניבו 15 נקודות ו-11 ריבאונדים, בונזי קולסון 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, ווייד בולדווין 11 נקודות (4/16 מהשדה) ו-8 אסיסטים, דארון היליארד 10, רומן סורקין 10, ג'רל מרטין 7, ג'וש דיברתולומאו 7, ג'ייק כהן 4.

קלעו לריאל מדריד: גרשון יאבוסלה 25 נקודות ו-8 ריבאונדים, דז'נאן מוסא 20, גבריאל דק 16 ו-7 ריבאונדים, מריו הזוניה 15, סרחיו רודריגס 8, וולטר טבארס 5 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 איבודים, רודי פרננדס 3, פטר קורנלי 2, פביאן קוזר 2.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
הספיק לקלוע 22 לפני הפציעה. לורנזו בראון/דני מרון
טקס של מכבי תל אביב לכבוד אולסי פרי. דני מרון
לפני המשחק נערך טקס לכבוד אולסי פרי/דני מרון

רבע 1

שתי הקבוצות פתחו את המשחק עם פעולות התקפיות מפוזרות והחטאות של זריקות קלות. מכבי התעוררה ראשונה כששלשה של בראון קבעה 3:7, אבל מוסא ויאבוסלה השיבו עם שלשות משלהם. טבארס הוסיף 4 נקודות בצבע וריאל עלתה ליתרון 10:13 ובהמשך ל-12:18. ניבו קלע 4 נקודות, שתי הקבוצות המשיכו לאבד ואחרי הרבע הראשון התוצאה הייתה 16:18 לריאל מדריד.

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס. דני מרון
סיפק עבודה טובה ברבע הראשון. טבארס/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין מול ריאל מדריד. דני מרון
בולדווין רואה סל/דני מרון

רבע 2

הרבע השני נפתח עם נדנדת סלים, כשהיתרון עובד מצד לצד והמשחק ממשיך להיות צמוד. ריאל עשתה צעד קטן בניסיון לברוח עם 23:27 ובהמשך 27:33, כשרודריגס הוותיק צולף מחוץ לקשת. הצהובים מאוד התקשו לייצר נקודות, בולדווין החטיא זריקות פנויות וריאל הגדילה לפלוס 9 עם סל של הזוניה מעבר לקשת, אבל עד הירידה להפסקה מכבי הורידה. בסיום המחצית 37:42 לריאל מדריד.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
סורקין נלחם בצבע/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
גם בדקות הפחות טובות, מכבי תל אביב נשארה קרובה/דני מרון

רבע 3

מכבי התחילה את הרבע השלישי עם הגנה חזקה ו-4 נקודות רצופות שהקטינו ל-42:41. ריאל המשיכה להיראות אבודה, ניבו ביצע מהלך של סל ועבירה וריצת 0:9 קבעה 42:46 צהוב. ריאל חצבה את דרכה בחזרה לעניינים וקלעה נקודות ראשונות אחרי 3:29 דקות. מכאן שוב התפתח משחק צמוד; מכבי עלתה ל-46:49, ריאל הפכה ל-51:57. הצהובים רצו 0:7 וחזרו להוביל, הזוניה השיב בשלשה, בראון ייצר נקודות ובסוף הרבע השלישי 62:65 למכבי תל אביב.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
בדרך לעוד ניצחון מרשים. קטש/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. דני מרון
סיבה למסיבה. קולסון/דני מרון

רבע 4

מכבי עלתה ל-62:68 ומהלך גדול של בראון - חטיפה וסל בצד השני - הקפיץ אותה ל-65:72. ריאל ניסתה לחזור, אבל נתקלה ביריבה נלהבת וקהל שנותן רוח גבית חזקה. מרטין קלע שלשה, הספרדים החטיאו ושלשה של בולדווין קבעה 71:78 למכבי. ריאל הורידה בהמשך ל-82:79 ושלשה של יאבוסלה הקטינה ל-84:83 כדקה וחצי לסיום. דק נשלח לקו 22.5 שניות לסוף, קלע פעמיים וקבע שוויון ובצד השני דיברתולומאו החטיא שלשה והמשחק הלך להארכה אחרי 86:86 בתום 40 דקות.

מאמן ריאל מדריד צ'וס מתאו. דני מרון
ערב קטסטרופלי בריבאונד. מתאו/דני מרון
ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
דיברתולומאו וטבארס הלכו לסיום דרמטי/דני מרון

הארכה

בראון נפצע במהלך הראשון של ההארכה וצלע החוצה. ריאל עלתה ל-86:88 ובצד השני סורקין ובולדווין החטיאו מחוץ לקשת, אבל ריבאונד ההתקפה עשה את שלו ומכבי הפכה ל-88:90. הספרדים איבדו את הצפון בהתקפה, השליכו שלשות רעות ואיבדו, היליארד קלע שלשה, סורקין קבע 90:95 בדאנק והסיפור נגמר. שתי הקבוצות הוסיפו נקודות מהקו ובסיום 96:100 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully