וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא רוצה לעשות חישובים, סורקין: "לנצח, זה החישוב הכי קל"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 8:59

הצהובים יפגשו את ריאל מדריד בהיכל מנורה (21:05) למשחק שינעל את העונה הסדירה ביורוליג, כשייתכן מאוד שלא ידעו את מי יפגשו בפלייאוף עד לסוף המחזור ביום שישי. דיברתולומיאו: "אם נתחיל לחשוב על זה, זו תהיה הסחת דעת"

דגל ישראל נשרף ביציע א.א.ק/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מכבי תל אביב תנעל הערב (חמישי, 21:05) את העונה הסדירה שלה ביורוליג כשתארח את ריאל מדריד בהיכל מנורה. אחרי שבשבוע שעבר הצליחה להבטיח את מקומה בפלייאוף, תדע בסוף המחזור מכבי באיזה מקום תסיים ואת מי תפגוש בפלייאוף.

שישה משחקים יקבעו את העלייה, כש-64 תרחישים אפשריים נכון לעכשיו. מכבי יכולה לשחק נגד כל אחת מהקבוצות במקומות 1 עד 4 נכון להיום - אולימפיאקוס, ריאל מדריד, ברצלונה ומונאקו, ולסיים בכל אחת מהמקומות 5 עד 8.

רומן סורקין, מכבי תל אביב. דני מרון
יותר מדי תסריטים, אין מה להתעסק בזה. סורקין/דני מרון

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ההכרעה של הצהובים תיפול הערב רק אם הם ינצחו את ריאל מדריד ופנרבחצ'ה תפסיד לכוכב האדום, אז תפגוש מכבי את מונאקו, או אם הצהובים יפסידו לריאל, פנרבחצ'ה תנצח את הכוכב האדום ובאסקוניה תנצח את אולימפיאקוס, והצהובים יסיימו במקום השני וישחקו ברבע הגמר נגד אולימפיאקוס. התסריטים האחרים קובעים כי הצהובים יצטרכו לחכות עד ליום שישי כדי לדעת את היריבה.

טבלת היורוליג, לפני פתיחת המחזור האחרון. אתר היורוליג, צילום מסך
מכבי יכולה לשחק נגד כל אחת מהקבוצות במקומות 1 עד 4 נכון להיום, ולסיים בכל אחת מהמקומות 5 עד 8/צילום מסך, אתר היורוליג

בתוך הקבוצה עבדו לא מעט בימים האחרונים כדי להסית את המחשבות של השחקנים מהחישובים ושיעלו אל הפרקט במטרה ברורה אחת, לנצח את ריאל מדריד שמגיעה בסגל חסר, ולסיים את העונה במומנטום טוב.

"אני לא חושב שאנחנו יודעים מה יהיו תוצאות המשחקים", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, "אם נתחיל לחשוב על זה, זו תהיה עוד הסחת דעת. יש לנו משחק מול אחת הקבוצות הטובות באירופה ולניצחון תהיה ההשפעה הכי טובה על הדרך בה ניכנס לפלייאוף. זה משחק ביתי מול הקהל שלנו. יש המון תרחישים אפשריים ואי אפשר לדעת מה יקרה. צריך להציג את המשחק הכי טוב שאנחנו יכולים".

רומן סורקין התייחס להתמודדות: ""עלינו לפלייאוף, אבל המשחק הזה עוד יכול לשנות לנו דברים", הזכיר הסנטר רומן סורקין, "אנחנו בונים פה משהו, אנחנו קבוצה חדשה ורוצים לנצח כדי להמשיך לבנות. המיקומים מאוד מבלבלים. אם ננצח, זה רק יעזור - זה החישוב הכי קל. זו ליגה צמודה מאוד, משחק אחד מפריד בין כולן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully