וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון: "אף אחד לא יודע איך לשמור על בולדווין ועלי"

רכז מכבי תל אביב סיפר ל"באסקט ניוז" על החיבור עם חברו לקו האחורי: "אנחנו דומים, אבל שונים". וגם: שיחת הטלפון המכרעת בקיץ

מכבי תל אביב הבטיחה בשבוע שעבר את מקומה ברבע גמר היורוליג, וכעת נותר לה לגלות מי תהיה יריבתה ברבע הגמר. הצהובים יארחו מחר (חמישי) את ריאל מדריד במחזור הנעילה של העונה הסדירה, ומבחינתם הכל אפשרי - בטח כשהם מחזיקים במה שכבר הוכתר על ידי לא מעט פרשנים כקו האחורי הטוב ביבשת - לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין.

שחקני מכבי תל אביב לורנזו בראון, ווייד בולדווין. דני מרון
צמד חמד. בראון ובולדווין/דני מרון

בריאיון שהעניק ל"באסקט ניוז", סיפר בראון שקיבל שיחת טלפון בקיץ, מספר ימים לפני שחתם בשורות הצהובים. על הקו היה בולדווין. "אתה חושב שזה יהיה רעיון טוב להצטרף אליך?" תהה הקומבו-גארד האמריקאי. "ברור!" השיב בראון, וכעת הסביר: "אנחנו שחקנים דומים, אבל עם תכונות שונות. הוא אוהב לרוץ, אני מעדיף קצב איטי. זה עוזר, כי אף אחד לא יודע איך לשמור עלינו. ברגע שהוא מקבל את הכדור, אי אפשר לעצור אותו".

בראון ובולדווין אחראיים (דרך נקודות או אסיסטים) על 57.7 נקודות מתוך 83.1 הנקודות של מכבי תל אביב העונה למשחק ביורוליג. "אין ספק שזה הקו האחורי הטוב באירופה השנה", חרץ חברם לקבוצה אלכס פוית'רס. "הם שחקנים מאוד שונים עם אופי מאוד שונה. לורנזו רגוע, ווייד אנרגטי ועם תשוקה רבה. יש ביניהם התאמה מושלמת. הם התחברו מאוד גם מחוץ לפרקט".

"אני יכול להתחבר עם כל שחקן", הוסיף בראון. "האופי של ווייד מדבר בעד עצמו. הוא דומיננטי, ויודע איך לשחק. זה מוריד ממני לחץ, ולפעמים קל יותר לזוז הצידה ולתת לו לעשות את שלו. הוא בחור נהדר, עובד קשה, רוצה לנצח. אי אפשר לבקש חבר טוב יותר לקבוצה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ווייד בולדווין, לורנזו בראון. דני מרון
"אין ספק שזה הקו האחורי הטוב באירופה". בראון ובולדווין/דני מרון

כשנשאל מי המתחרים על תואר הקו האחורי הטוב ביורוליג, השיב הרכז: "החבר'ה של פרטיזן. אולימפיאקוס, בלי ספק, מונאקו, בלי ספק. אולי אפס, אבל היו להם עליות ומורדות. כרגע, אין ספק שאני ו-ווייד זה הצמד הכי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully