וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתרון שברירי לקראת הגומלין: מילאן ניצחה 0:1 את נאפולי

אחרי ה-0:4 בליגה, הרוסונרי השיגו מקדמה שברירית במשחק הראשון ברבע גמר האלופות. בנאסר הכריע (40), אנגיסה (אדום) וקים מין ג'ה (צהוב) יפספו את הגומלין

רק לפני עשרה ימים מילאן התארחה אצל נאפולי המוליכה האיטלקית והדהימה אותה עם 0:4 מוחץ. הערב (רביעי) הרוסונרי אירחו את הפרטנופיי למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות וחגגו שוב עם 0:1 קטן אומנם, בתקווה שזה יספיק כדי להעפיל לחצי הגמר.

דווקא נאפולי פתחה את המשחק בסערה וגם הגיעה למספר מצבים טובים, בעיקר בזכות פעולות טובות של חביצ'ה קרבחצליה. אלא שאיסמעאל בנאסר כבש את השער היקר (40) עם חזקה שמרט הצליח רק להדוף, אבל לא למנוע ממנה לחדור לרשת. נאפולי ניסתה להגיב במחצית השנייה, אבל התקשתה מאוד ללא הסקורר שלה ויקטור אוסימן, שאולי יהיה כשיר לגומלין בשבוע הבא. מי שבטוח לא ישחקו הם קים מין ג'ה שקיבל צהוב ואנדרה-פרנק זמבו שהורחק בצהוב שני ושניהם מושעים מהמשחק הבא. למרות התבוסה ההיא נאפולי בדרך הבטוחה לנשל את מילאן מתואר האליפות ולחגוג סקודטו ראשון מאז ימי מראדונה, האם התכולים יצליחו לעשות היסטוריה ולזכות גם באלופות?

עוד בכדורגל עולמי

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

איסמעאל בנאסר מילאן חוגג. רויטרס
השער המתוק בקריירה. איסמעאל בנאסר/רויטרס

הרכבים

מילאן: מייק מניאן, תאו הרננדז, סימון קיאר, פיקאיו טומורי, דוידה קלבריה, סנדרו טונאלי, איסמעיל בנאסר, ראדה קרוניץ', רפאל לאאו, ברהים דיאס, אוליבייה ז'ירו.

נאפולי: אלכס מרט, מריו רוי, אמיר רחמני, קין מין-ג'ה, ג'ובאני די לורנצו, אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה, סטניסלב לובוטקה, פיוטר ז'לינסקי, אליף אלמאס, הירווינג לוסאנו, חביצ'ה קברצחליה.

חביצ'ה קברצחליה נאפולי. רויטרס
ינסה להציל את נאפולי בגומלין. קברצחליה/רויטרס

משחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות בין מילאן לנאפולי ייערך בשבוע הבא (שלישי, 22:00) באצטדיון ע"ש דייגו ארמנדו מראדונה שבנאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully