וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא כל הזמנים: זוג נעליים של מייקל ג'ורדן נמכר ב-2.3 מיליון דולר

הזוג שנעל כוכב שיקגו לשעבר בסדרת הגמר מול יוטה ב-1997/98 ניפץ את השיא הקודם, בו החזיק גם כן: "הדרישה עולה על כל הציפיות"

סדרת הדוקו המצליחה של נטפליקס "הריקוד האחרון" אשר סקרה את קורות חייו של מייקל ג'ורדן בכלל ועונת 1997/8 של שיקגו בולס בפרט, היתה הצלחה מסחררת שגררה אחריה נוסטלגיה רבה שבאה לידי ביטוי בקניית מוצרים מאותה תקופה - החל מגופיות משחק ועד נעליים ופרטי לבוש שונים.

זוג הנעליים אשר שיווק ונעל באותן העונות היו בשיתוף פעולה עם חברת "נייקי" ונקראו "אייר ג'ורדן", חברה שנמצאת היום תחת חסותו ומגלגלת מיליוני דולרים בכל שנה. כעת, זוג נעליים אשר ג'ורדן נעל במהלך משחק מספר 2 בסדרת הגמר האגדית מול יוטה ג'אז בעונת 1997/8, בה הבולס וג'ורדן זכו באליפות השישית, שברה את שיא העולם למחיר של זוג נעליים במכירה פומבית, כשנמכרה תמורת סכום של 2.3 מיליון דולר - הכי גבוה אי פעם לזוג נעליים.

השיא הקודם, אגב, היה שייך גם כן לג'ורדן - נעליים אחרות שנעל במהלך קריירת המשחק שלו נמכרו תמורת 1.4 מיליון דולר ב-2021. כזכור, בספטמבר שעבר גופיה שלבש נמכרה תמורת לא פחות מ-10 מיליון דולר, והיתה פריט הספורט היקר בכל הזמנים.

"המכירה שוברת השיאים הזו מוכיחה שהדרישה לפריטי מזכרות של מייקל ג'ורדן ממשיכה לעלות על כל הציפיות", אמר ברהם ווצ'ר, ממנהלי חברת המכירות הפומביות סת'ביז.

במהלך אותו משחק, ג'ורדן קלע 37 נקודות בדרך לניצחון שבהמשך היה שווה אליפות שישית לשיקגו בולס ותואר MVP של סדרת הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully