וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין: "אחרי האגרוף, אני מכבד את רודי גובר קצת יותר"

שחקן גולדן סטייט הגן על אחד מיריביו הגדולים: "יש מילים שאסור להגיד". בלייקרס לא מתעסקים בצרות במינסוטה: "חושבים על עצמנו"

העונה הסדירה ב-NBA הסתיימה, והלילה (בין שלישי לרביעי) ייצא לדרך טורניר הפליי-אין, בסיומו נקבל את העולות האחרונות לפלייאוף במזרח ובמערב.

במזרח תארח מיאמי (7) את אטלנטה (8), כשהמנצחת תפגוש את בוסטון בסיבוב הראשון של הפלייאוף, בעוד למפסידה יהיה סיכוי נוסף להשיג את הכרטיס הנוסף לפלייאוף, מול המנצחת במשחק בין טורונטו (9) ושיקגו (10), על הזכות לפגוש את מילווקי בסיבוב הראשון.

במערב תארח לוס אנג'לס לייקרס (7) את מינסוטה (8). המנצחת תפגוש את ממפיס בסיבוב הראשון, בעוד המפסידה תתעמת מול המנצחת בין ניו אורלינס (9) ואוקלהומה סיטי (10) על הזכות לפגוש את דנבר בסיבוב הראשון.

עוד ב-NBA

מינסוטה תגיע למפגש עם הלייקרס מעורערת למדי. כצפוי, החליטו הטימברוולבס להשעות את רודי גובר מההתמודדות, לאחר שהיכה את קייל אנדרסון במשחק סיום העונה. מלבדו, הם יחסרו גם את ג'יידן מקדניאלס, שאמור היה לשמור על לברון ג'יימס, אך נפצע בידו לאחר ששלח אגרוף כואב במיוחד לקיר לאור תסכול מבעיית העבירות אליה נקלע מול ניו אורליינס. גם הסנטר המחליף נאז ריד לא יתלבש בשל פציעה בפרק כף היד, בעוד קארל אנתוני טאונס נמצא בספק, זכר לפציעה בשוק שגרמה לו להיעדר מחלקים ארוכים של העונה.

דריימונד גרין, שמעולם לא הסתיר את רגשותיו כלפי גובר, דיבר בפודקאסט שלו באריכות על התקרית עם אנדרסון, וגיבה את הסנטר הצרפתי שכונה "Bitch" שוב ושוב על ידי חברו לקבוצה: "יש מילים שאסור להגיד. אישית, אני חושב שרודי גובר די רך, אבל אני מכבד אותו קצת יותר כי הוא עומד על שלו. למרבה הצער, זה לא עבד. אבל אני מבין את החשיבה. זו היתה ההחלטה השגויה".

"אני לא חושב שאלה הסחות דעת", אמר מאמן הלייקרס דרווין האם. "אנחנו מתרכזים רק בעצמנו, בלהיות הכי טובים שאנחנו יכולים". כשנשאל האם היעדרות של שני שחקני חמישייה של היריבה לא תשפיע על התכנון שלו, אמר המאמן: "אני חושב רק עלינו, מה שקורה שם לא ענייננו. צריך להגיע עם האנרגיה הנכונה ולשחק יחד 48 דקות".

לברון ג'יימס שם את הדגש על ההגנה: "כשאנחנו שומרים טוב, לוקחים ריבאונדים, עוזרים אחד לשני, אז אפשר לצאת למתפרצות ושם אנחנו בשיאנו. אנחנו יודעים מה עומד בפנינו. נהיה בסדר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אשתקד סיימה מיאמי במקום הראשון במזרח, אך העונה כלל לא בטוח שתצליח להגיע לסיבוב הראשון. כשנשאל ג'ימי באטלר האם הוא אוהב להיות אנדרדוג, השיב: "לא. גם בשנה שעברה אף אחד לא נתן לנו סיכוי, אז למי אכפת. גם בעוד עשר שנים אף אחד לא יבחר בנו, אז לא אכפת לנו".

מקס שטרוס אמר על חברו לקבוצה, שמעמיד העונה ממוצעים של 22.9 נקודות (53.9 אחוז מהשדה), 5.9 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים: "זה מדהים שאף אחד לא דיבר עליו בהקשר למירוץ ה-MVP, אחרי כל מה שהוא עשה עבורנו העונה. הוא מדהים". קייל לאורי בספק להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully