וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס "מרוצים אך לא מסופקים", קייסי וסיילס סיימו את תפקידם

לברון מתכונן למפגש עם מינסוטה בפליי אין: "אנחנו איפה שרצינו להיות". אימה יודוקה מועמד גם לדטרויט וגם ליוסטון

זה הלך קשה, מאוד קשה, אך בסופו של דבר, גורלה של לוס אנג'לס לייקרס תלוי בה והיא רחוקה כעת 48 דקות מהפלייאוף. לברון ג'יימס ושחקניו ניצחו את יוטה 117:128 במשחק הסיום של העונה הסדירה וסיימו במקום השביעי במערב - מקומם בסיבוב הראשון אמנם לא מובטח, אך ניצחון על מינסוטה הסוערת בפליי-אין יסדר להם מפגש עם ממפיס. גם הפסד לא יסתום את הגולל - במקרה כזה, יפגשו את המנצחת בין ניו אורלינס ואוקלהומה סיטי, על הזכות לפגוש את דנבר בסיבוב הראשון.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. רויטרס
ממוקד. לברון/רויטרס

"בדרך כלל יש כמה ימים להתכונן לקבוצה כלשהי, אבל פה יש רק יום אחד", אמר לברון ג'יימס, שסיים עם 36 נקודות. "צריך להיות ממוקדים. מבחינתנו, זה טוב שהמשחקים יהיו בבית. כבר טסו הרבה לאחרונה. צריך להיות מוכנים למשחק". הלייקרס ניצחו תשעה מ-11 המשחקים האחרונים שלהם העונה, כולל מול מינסוטה, עליה גברו בשניים מתוך שלושת המפגשים העונה.

"יהיה קשה מול כל קבוצה, וגם מול מינסוטה", הוסיף לברון. "כשאתה פוגש שחקנים כמו קארל אנתוני טאונס ואנתוני אדוארדס, שיכולים לקלוע 40, צריך להיות מאוד ממוקד. ברור לנו מה מצפה לנו. שמנו את עצמנו בעמדה שאפשר להמשיך הלאה, וזה כל מה שרצינו. היתה לנו התחלה איטית מאוד. כעת אנחנו מרוצים, אבל לא מסופקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן בוסטון סלטיקס אימה יודוקה. Lachlan Cunningham, GettyImages
סחורה חמה. יודוקה/GettyImages, Lachlan Cunningham

דוויין קייסי סיים את תפקידו כמאמן דטרויט ויעבור לשמש בתפקיד מנהלתי במועדון. קייסי הוליך את הפיסטונס למאזן עגום של 65:17 העונה, ובחמשת עונותיו בתפקיד עמד על 263:121. מאמן נוסף שלא ימשיך בעונה הבאה בקבוצתו הוא סטיבן סיילס, כאשר הרוקטס בחרו שלא לנצל את הואפציה על חוזהו. בתקופתו, רשמו מאזן של 117:59. לפי דיווחים בארצות הברית, מאמן בוסטון לשעבר אימה יודוקה מועמד גם ליוסטון וגם לדטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully