וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרחיש שיקדם את האלופה הישראלית במוקדמות ליגת האלופות

הזוכה בליגת העל תזדקק לשילוב אירועים שיעלה אותה לסיבוב השני במקום הראשון. הסבירות לכך, ההשפעה של אלופת אירופה הבאה והקשר של אוניון סן ז'ילואז למקרה החריג

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

הפלייאוף העליון בליגת העל נמצא בשיאו בימים אלה, עם מאבק אליפות בין מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב שניצחה אתמול (שני) 1:2 דרמטי את האדומים וצמצמו את הפער מהם ל-2 נקודות, בעוד הקבוצה מהכרמל פתחה פער 8 נקודות על פני הקבוצה של אליניב ברדה. בתום העונה, האלופה שתוכתר תקבל כרטיס למוקדמות ליגת האלופות, אך הפעם ישנה סבירות שעם מקדמה ישירות לסיבוב השני בתרחיש מסוים.

על מנת שהאלופה הישראלית של עונת 2022/23 תקבל אוטומטית את הכרטיס לסיבוב השני במקום הראשון, ובכך תימנע מצמד מפגשים מוקדם במיוחד בתחילת חודש יולי, היא תצטרך ששני דברים יתרחשו - זוכת ליגת האלופות העונה תעפיל לליגת האלופות גם דרך המסגרת המקומית ושאוניון סן ז'ילאוז תזכה בליגה האירופית ובליגה הבלגית.

עוד בכדורגל ישראלי

יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע מול צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
סבירות נמוכה, אבל תמריץ לאלופה הבאה. שרי ואנסה/מאור אלקסלסי

התרחיש הראשון סביר במיוחד, כאשר הקבוצות שנותרו בין 8 האחרונות של המפעל האירופי הבכיר נמצאות בעמדה טובה לקראת הבטחת המקום בליגת האלופות גם בעונה הבאה דרך הליגה, אך הסבירות של התרחיש השני קשה יותר. בליגה הבלגית, סן ז'ילואז נמצאת במקום השני עם 69 נקודות, 2 פחות מגנק המוליכה שעם 71 נקודות, כאשר נותרו 2 מחזורים עד תום העונה הסדירה ולפני הקיזוז והפלייאוף העליון. בנוסף לכך, האלופה הישראלית תזדקק לזכייה סנסציונית של הבלגים בליגה האירופית, כשהם הוגרלו מול באייר לברקוזן בשלב רבע הגמר, ואם יעלו ייפגשו בחצי את פיינורד או רומא, כשבצד השני של ההגרלה מחכות קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס וסביליה.

טדי טאומה אוניון סן ז'ילואז. GettyImages
דאבל היסטורי יסייע לישראל. טאומה/GettyImages

בנוסף לאלופה הישראלית, הסבירות של תרחישים כאלה תשפיע גם על האלופה היוונית שתעלה ישירות לפלייאוף ליגת האלופות, האלופה הנורבגית שתעלה לסיבוב השלישי והאלופה השבדית שתעלה יחד עם הישראלית לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully