וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר מעדכן מטרות: "האתגר הגדול הוא אליפות בעונה של צ'מפיונס"

מאמן מכבי חיפה נשאל לגבי עתידו: "אתגרים בחו"ל? קודם כל המטרות בארץ". על הניצחון על נתניה: "הכוח שלנו הוא ההתקפה"

תקציר ליגת העל: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:4/ספורט1

בדיוק כמו שקרה לה ביום שלישי נגד מכבי תל אביב, גם הערב (שבת) מכבי חיפה נקלעה לפיגור במחצית ראשונה לא טובה שלה, אבל חזקה לעניינים אחרי ההפסקה. לפני ארבעה ימים זה הספיק בשביל 1:1 בבלומפילד והערב הירוקים ביצעו מהפך בבית וגברו על מכבי נתניה 1:4 עם רביעייה במחצית השנייה. הפער שלהם בפסגה עומד כרגע על שמונה נקודות, לפני שהשנייה הפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב מחרתיים.


במחזור הבא מכבי חיפה תתארח אצל הפועל ירושלים ותחסר את עבדולאי סק המוצהב. הערב דולב חזיזה ספג צהוב חמישי והוא ייעדר מהמפגש עם מ.ס. אשדוד בעוד כשבועיים.

דולב חזיזה, עומר אצילי שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
מפיגור 1:0 לניצחון 1:4 גדול. מכבי חיפה/ברני ארדוב

"דווקא התחלנו את המשחק טוב. לחצנו ופשוט לא היינו מדויקים", אמר המאמן המנצח, ברק בכר, "אף אחד לא עשה פעולה חדה ונכונה בחלק הקדמי ובצד השני בהתקפה הראשונה שלהם ספגנו. אני שמח שבמחצית השנייה עשינו דברים יותר נכון והיינו יותר רגועים בחלק הקדמי. הייתה מחויבות, יצרנו המון מצבים וניצחנו בצדק".

על המערך אמר מאמן מכבי חיפה: "אנחנו משחקים כבר 5-6 משחקים עם הרכב התקפי. יש חבר'ה מחויבים שיודעים לעשות את העבודה. ברגע שאנחנו לוחצים כמו שצריך הדברים עובדים. אנחנו לוקחים בחשבון שנהיה חשופים 2-3 פעמים במשחק, אבל הכוח של הקבוצה הזו הוא התקפה".

על עתידו אמר: "אני לא אעזוב את מכבי חיפה כרגע לאף קבוצה. יש פה מטרה וצריך לעמוד בה. אמרתי כבר שיש הצעות והתעניינות, אני מעדכן את מי שצריך. אני תמיד אוהב אתגרים, אבל גם מכבי חיפה זה אתגר גדול. האתגר הכי גדול שלי כרגע הוא להשיג אליפות שלישית בעונה של ליגת האלופות - זה עדיין לא קרה בישראל וזו מטרה מאוד מאתגרת. אני לא אוהב לחשוב יותר מדי קדימה, ברגע שחושבים מה יהיה זה מוציא מפוקוס ואני שמח שאנחנו לא יוצאים מפוקוס".

עומר אצילי התייחס לשער השוויון שנרשם כעצמי של אואמו: "אמרו לי את זה עכשיו בחדר ההלבשה. אני נגחתי את הכדור, משום מה נתנו את זה כגול עצמי. לא משנה, מה שחשוב זה הניצחון. אני מרגיש טוב בחודש וחצי האחרונים, רואים את זה על הדשא. המטרה היא אליפות ואני מאמין שנעשה את זה. עוד שישה משחקים, שרק נמשיך ככה".

על האפשרות שברק בכר יעזוב לחו"ל: "יש לנו מטרה אחת לכולם, גם ברק רוצה לעשות אליפות - אם יילך או יישאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם עומר אצילי. ברני ארדוב
בכר עם אצילי בסיום/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה, רן קוז'וך, סיכם: "לא הופענו למחצית השנייה. בהפסקה דיברנו על זה שלמרות היתרון צריך להישאר במשחק ולא עשינו את זה. ראינו היום כמה מכבי חיפה איכותית - כשאתה טיפה לא מרוכז אתה נענש. צריך לדעת לנצח משחקים, בטח כשאתה מוביל. זו פריבילגיה גדולה מדי לתת לחיפה להגיע לכל כך הרבה מצבים ובצד השני לא לכבוש יותר במצבים שלנו. בשביל להיות למעלה צריך לנצח, אם לא נעשה את זה - לא נהיה שייכים. יש הרבה תסכול".

עומרי גנדלמן אמר: "ככה זה כשאתה משחק מול מכבי חיפה, עושה טעויות ולא מנצל את ההזדמנויות שלך. זה בורח בלי להרגיש. לא ניצלנו את הטעויות שלהם כדי לעלות ל-0:2 וחבל. הם ניצלו את שלנו. מכבי נתניה באה לכל משחק במחויבות, משחקת את המשחק שלה. כרגע לא הולך לנו, אתם רואים את זה. נמשיך באותה גישה, זו שמאפיינית אותנו כקבוצה. אנחנו מסתכלים למשחק הבא".

שחקן מכבי נתניה פלאמן גלאבוב. ברני ארדוב
שילמו על הטעויות. שחקני מכבי נתניה/ברני ארדוב

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון (15-17 באפריל):

הפועל ירושלים - מכבי חיפה (שבת, 18:30)
מכבי תל אביב - מ.ס אשדוד (שבת, 20:00)
מכבי נתניה - הפועל באר שבע (שני, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully