וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס בקר: "הכלא מסוכן מאוד, בכל יום אתה נלחם כדי לשרוד"

עודכן לאחרונה: 8.4.2023 / 17:26

טניסאי העבר סיפר ל-BBC על שמונת החודשים שהעביר במאסר: "הייתי מוקף ברוצחים ואנסים, הקפתי את עצמי בחבורה קשוחה ששמרה עלי"

תקציר ניצחונו של דניל מדבדב על יאניק זינר בגמר טורניר מיאמי/ספורט1

בוריס בקר שוחרר בדצמבר האחרון מהכלא הבריטי וגורש בחזרה למולדתו, גרמניה. טניסאי העבר האגדי נידון לשנתיים וחצי במאסר, בגין העברת סכומי כסף גדולים באופן לא חוקי והסתרת נכסים לאחר שהוכרז כפושט רגל, אולם שוחרר לחופשי אחרי שמונה חודשים בלבד.

"זה היה עונש אמיתי", אמר ל-BBC. "כל מי שאומר שהחיים בכלא לא קשים, משקר. זה קשה מאוד, להגיע מהמקום בו אני הייתי. מעולם לא הייתי במאסר קודם לכן, כך שזה היה מאוד קשוח, חוויה אחרת לגמרי ממה שרואים בסרטים או שומעים מסיפורים".

מאז פשיטת הרגל שלו ביוני 2017, בקר, כך התגלה, העביר מאות אלפי ליש"ט מחשבון העסק שלו לחשבונות אחרים, כולל אלה של גרושתו ברברה ואשתו לילי, הפרודה ממנו. עוד הורשע טניסאי העבר בכך שלא הצהיר על נכס בבעלותו בגרמניה והחביא בחברת טכנולוגיה 825,000 יורו שלווה מהבנק, וכן מניות שהחזיק. במהלך המשפט הצהיר הגרמני כי את 50 מיליון הדולר שהרוויח במהלך קריירת הטניס הוא בזבז ב"גירושים יקרים" ובתשלום חובות, כאשר מרבית ההכנסה שלו נאבדה לאחר פרישתו ממשחק פעיל.

טניסאי העבר בוריס בקר. Tristar Media, GettyImages
למד לקח. בקר/GettyImages, Tristar Media

עוד בטניס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"הכלא מקום מסוכן מאוד", הוסיף. "בכל יום אתה נלחם כדי לשרוד. הייתי מוקף ברוצחים, סוחרי סמים, אנסים, פושעים מסוכנים מאוד. די מהר אתה מקיף את עצמך ב"חבורה קשוחה", כפי שקראתי להם, כי אתה צריך הגנה. אם אתה חושב שאתה טוב יותר מכל השאר, אתה מפסיד. זו מציאות קשה".

הגרמני שזכה בשישה גרנד סלאמים ולא יורשה לשוב לבריטניה עד אוקטובר 2024 הוסיף: "אני שורד. זרקו אותי לכלא ומצאתי דרך לשרוד. בגיל 17, לא חשבתי שאיכנס לכלא בגיל 54. אני אדם קשוח. קיבלתי על עצמי את העונשים, ואת המאסר, וזה הפך אותי לאדם טוב יותר וחזק יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully