וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הפצוע יחמיץ גם את טורניר מונטה קרלו, גם אלקראס בחוץ

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 13:24

"עדיין לא מסוגל להתחרות ברמות הגבוהות", אמר השור ממאיורקה, שזכה בטורניר שהוא כל כך אוהב 11 פעמים בעבר. גם היורש שאינו כשיר ב-100 אחוז ייעדר. מוגורוסה לוקחת הפסקה מהסבב, תחמיץ את עונות החימר והדשא

תקציר ניצחונו של דניל מדבדב על יאניק זינר בגמר טורניר מיאמי/ספורט1

אין הרבה תחרויות שרפאל נדאל אוהב יותר ממונטה קרלו, אולם בטורניר הקרוב שיוציא לדרך את עונת החימר השור ממאיורקה לא יוכל לקחת חלק, בשל הפציעה ממנה הוא סובל. "אני עדיין לא מסוגל להתחרות ברמות הגבוהות ביותר", אמר היום (שלישי). "לא אוכל להתחרות באחד הטורנירים החשובים בקריירה שלי, מונטה קרלו. אני עדיין ממשיך בתהליך השיקום שלי ומקווה לחזור בקרוב".

נדאל, שזכה 11 פעמים במונטה קרלו, לא שיחק מאז נפצע ברגלו באליפות אוסטרליה וירד למקום ה-14 בעולם השבוע. כעת נותר לחכות ולראות האם יחלים בזמן עד פתיחת רולאן גארוס, ב-28 במאי, שם יקווה לזכות בגרנד סלאם ה-23 בקריירה המפוארת שלו. לפי דויד פרר, זה אמור לקרות - לטענת שחקן העבר, השור ממאיורקה יחזור למגרשים כבר בעוד כשבוע וחצי לטורניר ברצלונה, אותו הוא מנהל: "אין ספק שהוא יגיע. הוא מתאמן היטב, עם רמת אינטנסיביות גבוהה".

בהיעדרו של נדאל, ניתן היה להניח שהפייבוריט לזכייה יהיה קרלוס אלקראס, אולם גם היורש ייעדר. "אחרי חודשיים שמחתי לחזור הביתה, אבל סיימתי את המשחק האחרון שלי במיאמי עם כאבים", אמר. "אחרי התייעצות עם הרופא שלי היום, הוחלט שלא אוכל לשחק במונטה קרלו".

רפאל נדאל. MARTIN KEEP, GettyImages
יתאושש עד רולאן גארוס? נדאל/GettyImages, MARTIN KEEP

עוד בטניס

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

בת ארצו של נדאל, גרבינייה מוגורוסה, הודיעה שהיא לוקחת הפסקה מהסבב ותחמיץ את עונת החימר והדשא. "הזמן שביליתי עם חברים ומשפחה היה בריא ומדהים עבורי, אז אאריך את התקופה הזו עד הקיץ", אמרה אלופת רולאן גארוס ב-2016 ו-ווימבלדון ב-2017, שהידרדרה עד המקום ה-132 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully