וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניסאי העבר בוריס בקר נשלח לשנתיים וחצי מאסר

הגרמני בן ה-54, אלוף ווימבלדון שלוש פעמים, ייכלא בגין הסתרת נכסים והעברות כספים בלתי חוקיות אחרי שהוכרז כפושט רגל ב-2017

תקציר: סטפנוס ציציפאס זוכה בטורניר מונטה קרלו/ספורט1

טניסאי העבר האגדי בוריס בקר נידון לשנתיים וחצי במאסר היום (שישי), בגין העברת סכומי כסף גדולים באופן לא חוקי והסתרת נכסים לאחר שהוכרז כפושט רגל. הגרמני בן ה-54, שזכה שלוש פעמים בטורניר ווימבלדון ובשישה תארי גרנד סלאם בסך הכל, הורשע בתחילת החודש בארבע עבירות שונות. היום הוא שמע את פסק הדין הסופי אחרי שהושמעו הטיעונים של עורך דינו ושל נציג התביעה בפני השופטת.

מאז פשיטת הרגל שלו ביוני 2017, בקר, כך התגלה, העביר מאות אלפי ליש"ט מחשבון העסק שלו לחשבונות אחרים, כולל אלה של גרושתו ברברה ואשתו לילי, הפרודה ממנו. עוד הורשע טניסאי העבר בכך שלא הצהיר על נכס בבעלותו בגרמניה והחביא בחברת טכנולוגיה 825,000 יורו שלווה מהבנק, וכן מניות שהחזיק.

במהלך המשפט הצהיר הגרמני כי את 50 מיליון הדולר שהרוויח במהלך קריירת הטניס הוא בזבז ב"גירושים יקרים" ובתשלום חובות, כאשר מרבית ההכנסה שלו נאבדה לאחר פרישתו ממשחק פעיל.

טניסאי העבר הגרמני, בוריס בקר, עם בת זוגו ליליאן דה קרבאליו מונטיירו, בבית המשפט בעיר לונדון. ADRIAN DENNIS/AFP, GettyImages
בקר ובת זוגו ליליאן דה קרבאליו בכניסה לבית המשפט בלונדון/GettyImages, ADRIAN DENNIS/AFP

בקר הוא בין השאר הזוכה הצעיר ביותר בווימבלדון, טורניר בו הוכתר לאלוף כשהיה בן 17 בלבד ב-1985. לאחר כשש שנים הוא כבש את המקום הראשון בעולם ובסוף אותו עשור פרש.

  • עוד באותו נושא:
  • בוריס בקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully