וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס בקר הורשע בעבירות מרמה כפושט רגל ועשוי להישלח למאסר

טניסאי העבר הואשם בהעלמת סכומי עתק ואי דיווח על נכסים לאחר שהוכרז כפושט רגל ב-2017. עלול לרצות מאסר ממושך של עד שבע שנים

תקציר גמר מיאמי: קרלוס אלקראס - קספר רוד/ספורט1

בוריס בקר, טניסאי העבר שנחשב לאגדה עד היום בזכות שישה תארי גרנד סלאם ומדליית זהב אולימפית שהשיג בין השנים 1984 ועד הפרישה ב-1999, הורשע הערב (שישי) בארבע עבירות מרמה כפושט רגל ועשוי להישלח למאסר.

הגרמני בן ה-54 נשפט גם בחודש שעבר והערב הורשע בדיון נוסף בבית המשפט בלונדון לאחר שנמצא כי לא דיווח על נכסים שבבעלותו וזאת חרף העובדה שכבר הוכרז כפושט רגל לפני כחמש שנים כתוצאה מהפסדים של למעלה מ-100 מיליון יורו. בקר שוחרר בערבות וימתין כעת לגזר הדין שינתן ב-29 באפריל, אז יתברר אם יישלח למאסר בפועל.

ב"דיילי מייל" דווח כי הוא עלול להישלח למאסר של עד שבע שנים לאחר שהורשע בארבע עבירות שונות ונמצא בין השאר כי העביר סכומי עתק במאות אלפי ליש"ט לנשותיו לשעבר, שיקר בנוגע לווילה שבבעלותו והצליח להסתיר כ-700 אלף ליש"ט במטרה להתחמק מתשלום חובות שכבר הגיעו ל-3 מיליון ליש"ט.

טניסאי העבר בוריס בקר. רויטרס
עלול להישלח למאסר של עד שבע שנים. בקר בבית המשפט/רויטרס

בקר הוא בין השאר הזוכה הצעיר ביותר בטורניר בווימבלדון אחרי שזכה בגרנד סלאם כשהוא בן 17 בלבד ב-1985. לאחר כשש שנים הוא כבש את המקום הראשון בעולם ובסוף אותו עשור פרש כשעל פי ההערכות לאורך הקריירה הוא גרף פרסים בשווי 25 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • בוריס בקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully