וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'פרין: "ראשי הליגות צריכים להריע לפרמיירליג, הם מקנאים"

נשיא אופ"א נבחר פעם נוספת עד 2027 והתייחס להאשמות נגד הליגה האנגלית ופערי הרמות שנוצרו בקונגרס הארגון: "זה לא מקרי, מודל לכל השאר איך להתנהל נכון"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

אלכסנדר צ'פרין נבחר פעם נוספת לנשיא אופ"א וימשיך בתפקידו עד 2027, כך נקבע בקונגרס ה-47 של ארגון הכדורגל האירופי. במהלך הקונגרס, זכה צ'פרין להערכה מטעם עמיתיו בארגון, אך גם בחר להגיב לדבריו של נשיא 'לה ליגה', חאבייר טבאס, שתקף את פורמט הפרמיירליג וטען כי הליגה האנגלית "יוצרת פערים בעולם הכדורגל".

"לפני מספר חודשים תקפו את אופ"א והתחרויות של הארגון שלנו על רשעות וחוסר תחרותיות", אמר צ'פרין. "היום, זאת הפרמיירליג שנמצאת תחת מתקפה. מאז שסרבו בבריטניה לסופרליג, הפרמיירליג המשיך לשגשג ולפרוח. ההצלחה של הליגה האנגלית אינה מקרית. יש שם אסטרטגיה נכונה, עבודה קשה ואנשים ומועדונים נכונים להוביל את הארגון הנפלא הזה. זה מודל לכל הליגות, כולן צריכות ללמוד מכך. צריך להריע לפרמיירליג על הדרך בה הדברים מתנהלים. זה נכון שקנאים רואים הכל מלבד האמת".

עוד בכדורגל עולמי

אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א. רויטרס
ממשיך בתפקיד ומגן על הפרמיירליג. צ'פרין/רויטרס

נשיא אופ"א המשיך והתייחס לאירועים שקרו בגמר ליגת האלופות, בו אוהדי ליברפול הואשמו לשווא בהתפרעויות ואיחור המשחק: "אנחנו מוכרים לא לשכוח את הטעויות שנעשו בעבר ולהישאר צנועים כל הזמן. אף מנהיג לא יכול להישאר נקי. נעשו טעויות והדבר הכי חשוב הוא להבין אותן ולשנות, לא לחזור עליהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully