וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנים מוכרות באימון: ארלינג הולאנד חוזר לסגל מנצ'סטר סיטי

הנורבגי, שלא עמד לרשות גווארדיולה ב-1:4 על ליברפול, שב לאימונים וצפוי ליטול חלק במשחק נגד סאות'המפטון לפני המפגש הראשון עם באיירן מינכן בליגת האלופות

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:4 על ליברפול/ספורט1

מנצ'סטר סיטי לא פחות מחגגה הבוקר (רביעי) את חזרתו של ארלינג הולאנד לאימונים. החלוץ הנורבגי, שלא נכלל בסגל בניצחון המוחץ 1:4 על ליברפול בשבת בעקבות פציעה שספג עוד לפני פגרת הנבחרות, ב-0:6 על ברנלי במסגרת הגביע בו הבקיע שלושער, התאמן היום כרגיל ולא מן הנמנע שישוב להרכב בשבת מול סאות'המפטון.

זו תקופה עמוסה עבור מנצ'סטר סיטי ועל כן גם קיימת האפשרות שהולאנד רק יעלה מהספסל בשבת במשחק החוץ מול הקדושים (19:30, ספורט1) כאשר הסיטיזנס יקוו לצמק את הפער מהמוליכה ארסנל שמובילה בשמונה נקודות. שלושה ימים לאחר מכן תארח מנצ'סטר סיטי את באיירן מינכן במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות, בשבת הבאה (15 באפריל) תארח את לסטר סיטי וכעבור ארבעה ימים תתארח בגרמניה למשחק הגומלין נגד באיירן מינכן. ב-26 באפריל ייערך משחק העונה באנגליה כאשר ארסנל תגיע להתארח באצטדיון האמירויות.

במנצ'סטר סיטי לא הסתירו את ההתרגשות מחזרתו של הולאנד לאימונים ולראיה סדרת ציוצים שעסקו בחזרתו. כידוע, הולאנד חתם השבוע על חוזה חדש והיסטורי עם חברת "נייקי", שבמסגרתו הפך לכדורגלן עם החסות היקרה ביותר אי פעם אחרי שהבקיע העונה 28 שערי פרמיירליג ב-26 משחקים בהם שותף, הרשית 10 שערים בשישה משחקים בליגת האלופות וגם כבש ארבעה שערים בארבעה משחקים בגביע הליגה ובגביע האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully