וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

227 מיליון יורו: החוזה החדש וההיסטורי של ארלינג הולאנד

הנורבגי חתם ל-10 שנים עם חברת 'נייקי' שתהיה ספונסרית ההלבשה וההנעלה הרשמית שלו. הפך לכדורגלן עם החסות היקרה ביותר אי פעם

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:4 על ליברפול/ספורט1

ארלינג הולאנד רושם עונת בכורה היסטורית במנצ'סטר סיטי. כבר בחודש מרץ הוא הגיע ל-42 כיבושים ב-37 במדים התכולים של אלופת הפרמיירליג ושבר את שיאו של סרחיו אגוארו שכבש עד אז הכי הרבה פעמים בעונה אחת אצל הסיטיזנס. עם ההצלחה המקצועית על הדשא, הנורבגי המשיך להצלחה גם בפן הכלכלי כשחתם על חוזה חסות עם נייקי שניפץ את כל השיאים בכדורגל העולמי.

החלוץ הצעיר יזכה ללבוש את מוצרי חברת ההנעלה וההלבשה במשך 10 השנים הבאות תמורת 22.7 מיליון יורו בכל עונה. "כמות השערים שהוא כובש שמה חותמת על העתיד שלו ושל הכדורגל העולמי בכלל, זה מה שהופך אותו ליורש של מספר 9 הגדול הקודם - רונאלדו הברזילאי - הוא בדרך להיות הפנים של הדור הבא של החלוצים", אמרו בנייקי.

עוד בכדורגל עולמי

שחקן נבחרת נורבגיה ארלינג הולאנד. רויטרס
הסכם חסות עצום עם נייקי. הולאנד במדי נבחרת נורבגיה/רויטרס

בחברה האמריקאית שיבחו את הולאנד שחוזהו הקודם הסתיים בגיל 14. מאז עבר בין חברות הנעלה שונות, אך לארונה בחר בנייקי כספונסרית הרשמית מבחינתו והצטרף לשמות כמו קיליאן אמבפה, מרכוס רשפורד, הארי קיין, קווין דה בראונה וכמובן - כריסטיאנו רונאלדו. החוזה שלו עם נייקי יהיה אחד הגבוהים בהיסטוריה של החברה, כששמות כמו מייקל ג'ורדן וטייגר וודס היו רק עם חוזים גדולים משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully