וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל הילאל מציעה שכר עתק לליאו מסי. ESPN: "הוא שוקל אותה בחיוב"

עודכן לאחרונה: 5.4.2023 / 13:02

בסעודיה יוצאים מגדרם כדי לפתות את הכוכב הגדול של פריז ומציעים לו לא פחות מ-400 מיליון יורו שכר לעונה. הארגנטינאי עדיין מפנטז על ברצלונה, ומוכן להתפשר בשכר, בזמן שבפריז ממשיכים להפיץ עליו "פייק ניוז" ומרגיזים את הפמליה שלו

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

מחול שדים של ממש מתחולל סביב ליאונל מסי בימים האחרונים. הכוכב האגדי מסיים הקיץ חוזה בפריז סן ז'רמן וכל הדיווחים גורסים שהוא לא יאריך את חוזהו בצרפת, בטח שלא לאור האכזבה המקצועית של הקבוצה העונה ושריקות הבוז של חלק מהאוהדים לעבר הארגנטינאי. אבל מה תהיה התחנה הבאה של מסי? בזמן שמאחורי הקלעים נמשכים כל הזמן הניסיונות של ברצלונה להחזיר אותו, אל הילאל הסעודית מנסה לבצע מחטף ולפחות בכל מה שקשור ליכולות הפיננסיות, לברצלונה אין שום יכולת להתמודד איתה.

על פי הדיווחים האחרונים שמגיעים מסעודיה, קבוצת אל הילאל מוכנה לשלם למסי לא פחות מ-400 מיליון יורו לעונה. סכום פשוט דמיוני, בטח בהתחשב בגילו המתקדם של מסי. על פי הדיווח אל הילאל כבר הגישה לנציגיו של מסי את ההצעה ותנסה לשכנע אותו להצטרף אליה.

עוד בנושא

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
יילך בעקבות הלב או הכסף? מסי/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

מדובר בסכום כפול ממה שמרוויח כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר ואם מסי יקבל בסופו של דבר את ההצעה הזו, שני הכוכבים הענקיים האלו ישחקו שוב באותה ליגה לראשונה מאז 2018, אז רונאלדו עזב את ריאל מדריד לטובת יובנטוס.

אלא שבניגוד לרונאלדו, שניסה לחפש קבוצה בכירה בליגת האלופות ולא הצליח, למסי יש את האופציה הנוחה יותר של חזרה לברצלונה, עיר שבה הילדים שלו גדלו ויש לו כבר בית ולמרות שהוא לא ירוויח סכום שמתקרב לסכומים שהוא יקבל בסעודיה, בברצלונה הוא יבטיח שהוא ישחק שוב בליגת האלופות וכמובן יהנה מתמיכת הקהל שמעריץ אותו.

על פי דיווחים בברצלונה, הוא מוכן לקצץ את שכרו ולהרוויח 10 מיליון יורו "בלבד", אחרי שבעונות האחרונות הרוויח סכומים גדולים בהרבה גם בברצלונה וכמובן גם בצרפת, ובטח ובטח בהשוואה למה שמציעים לו הסעודים. עוד טוענים בברצלונה שהוא משוחח עם צ'אבי המאמן באופן קבוע, וכבר הבהיר לו שהוא מעוניין לחזור.

הבעיה היא, כידוע, המצב הכלכלי של בארסה, שלפחות כרגע צריכה לקצץ משמעותית בסעיף שכר השחקנים, ובינתיים לא הצליחה בכלל לאשר את החוזים של גאבי ואראוחו, וסביב המועדון יש סימני שאלה לקראת העונה הבאה, כך שלא ברור אם יוכלו לצרף את מסי, גם אם יתפשר. בברצלונה מדווחים ש"ההנהלה התחילה לעבוד על תוכנית קיצוץ לשחקנים, והסיכויים שמסי יגיע גדולים", אבל קשה לקבוע.

עם זאת, אחרי שבימים האחרונים באירופה טענו ש"מסי ידחה את ההצעה הסעודית כי הוא רוצה להישאר באירופה ולשחק בליגה ובמפעלים תחרותיים" - היום הגיע דיווח מפתיע מ-ESPN, לפיו "מסי שוקל ברצינות את המעבר לאל הילאל, כך טוען מקור המקורב למשא ומתן". על פי הדיווח, "בהתחלה האמינו בסביבת מסי שזו רק הצעה שתפתח בפניו אופציה... אבל כעת מקור אומר ל-ESPN שמסי, שכבר לוקח חלק בקמפיין תיירותי לקידום ערב הסעודית, בוחן את האופציה והסיכויים הם 50-50, אחרי הפגישות שעשו נציגיו בסעודיה". המאמן של אל הילאל הוא רומן דיאס הארגנטינאי, וזו הקבוצה הכי מצליחה בליגת האלופות של אסיה עם ארבע זכיות. זה המועדון הכי גדול והכי פופולרי בערב הסעודית, והיריבה הכי גדולה של מריאד היא אל נאסר שבה משחק רונאלדו.

נאסר אל חלאיפי, יו"ר פריז סן ז'רמן. רויטרס
מי מדליף בפ.ס.ז'? חלאיפי/רויטרס

בצרפת, בכל מקרה, ממשיכים לטעון ש"פריז סן ז'רמן החליטה שהיא כבר לא זקוקה לשילוב של אמבפה, מסי וניימאר, ואחד מהשלושה חייב לעזוב הקיץ את הקבוצה". על פי RMC, "זה יהיה מסי. אלא אם יהיה מהפך לא צפוי, הארגנטינאי יעוזוב בקיץ את פריז".

עוד נטען כי "הדברים בין פ.ס.ז' למסי נהיים קצת מתוחים בימים האחרונים" על רקע ההדלפות מהמועדון, על כך שאין להם כוונה להאריך את חוזהו, ויותר מזה - על פי חלק מהדיווחים הקבוצה מתכוננת להגיש לו הצעה מעודכנת, עם שכר נמוך יותר. ב"לה פריזיאן" מופיע ציטוט מאדם המקורב מאוד למסי, שאומר: "מוזר מאוד לראות את כל הדיווחים האלה מהמועדון, שרוצה להקטין לו את השכר או לא להאריך חוזה, אנחנו לא רוצים לקחת חלק במשחק הקטן הזה, הפייק ניוז האלה לא יועילו ליחסים של מסי עם המועדון ולא יתרמו לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully