וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה, והאזהרה: ברצלונה מתכוננת ל"מבצע מסי" במשנה זהירות

בלי לפזר הבטחות מיותרות, בלי להרגיז את מסי ומקורביו: בבארסה יודעים שהם הולכים על חבל דק, אבל אופטימיים. כך הקאמבק יתממש

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

ברצלונה התעוררה הבוקר (שלישי) לחדשות המרעישות מפריז, על כך שליאו מסי רחוק מתמיד מחוזה חדש בפריז סן ז'רמן. בברצלונה יודעים שכל העיניים נשואות אליהם עכשיו, ומתכוננים ל"מבצע מסי" בזהירות המתבקשת, כשהם יודעים שהם הולכים על חבל דק, כשכל טעות קטנה עלולה להרחיק את הפרעוש מחזרה למועדון.

נקודת הפתיחה של ברצלונה ממילא רחוקה מלהיות מזהירה. במישור האישי, היחסים בין מסי לנשיא ז'ואן לאפורטה לא אידיאליים, והכוכב תופס את הנשיא כאחראי לעזיבה שלו לפני שנתיים. כדי לקדם את המהלך, בברצלונה יודעים שלאפורטה יצטרך להיפגש עם מסי לשיחה בארבע עיניים כדי ללבן את העניינים, ולספק לו הבהרות.

ברמה הפיננסית, ברצלונה נמצאת במצב בעייתי למדי ומנסה לגבש פיתרון יצירתי שיאפשר את החתמתו של מסי. אחת האפשרויות שעלו היא שחלק מהמשכורת של מסי יגולם בהכנסות של המועדון כתוצאה ממכירת מרצ'נדייז של הכוכב.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
לאפורטה יצטרך לספק תשובות. מסי/רויטרס

כך או כך, למרות המכשולים הרבים בדרך, בברצלונה מגבשים את ההצעה שתישלח למסי בקרוב. על פי העיתונאית הארגטינאית ורוניקה ברונאטי, הנחשבת מקורבת למשפחת מסי, בארסה תתחיל במו"מ עם מסי בשבוע הקרוב, אחרי שהובהר סופית שהשחקן לא ימשיך בפ.ס.ז'. לפי ברונאטי, "ברצלונה אופטימית בנוגע לאפשרות להחתים את מסי", וההצעה שתעביר לו תהיה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

לפי העיתונאי אשרף בן איאד, בברצלונה יודעים שכל אמירה שתצא מהמועדון לגבי מסי, צריכה להיות שקולה וזהירה. "כל טעות שהמועדון יעשה מבחינה תקשורתית, עלולה לגרום לשיחות להתפוצץ", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully