וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת מיישרים קו: "ליאו מסי צפוי לעזוב את פריז סן ז'רמן"

הפרידה מתקרבת: בתקשורת הצרפתית מדווחים על התרחקות נוספת בין הארגנטינאי לקטארים, ומאמינים שרק תרחיש מפתיע במסגרתו יסכים לקיצוץ משמעותי בשכרו, יוביל להישארות. בינתיים צ'אבי "לא מפסיק להתקשר", ובחדר ההלבשה של ברצלונה כבר מתכוננים לקאמבק

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

בצרפת מיישרים קו עם הדיווחים האחרונים, וטוענים: סיכוי קלוש שליאו מסי ימשיך בפריז סן ז'רמן בעונה הבאה. על פי הדיווח הלילי ב"ל'אקיפ", קרוב לוודאי שמסי יעזוב, אחרי שהשיחות בינו לבין המועדון הגיעו למבוי סתום, ובשבועות האחרונים אף חלה התרחקות נוספת. כדי שמסי יישאר בכל זאת בפריז, צריך להתממש תרחיש בלתי צפוי, טוענים בצרפת - ובמסגרתו יסכים הכוכב לקיצוץ משמעותי מאוד בשכרו.

מסי מצידו לא מתרשם מהפרוייקט שנבנה בפ.ס.ז' מבחינה ספורטיבית, ולפי שעה הוא ומקורביו "לא מוכנים להתגמש בשום דבר" כדי להישאר במועדון. מה שכמובן תורם להתפתחויות סביב מסי, היא התחושה שהוא לא הצליח להתאקלם עד סוף בפריז מבחינה ציבורית וחברתית, ובוודאי שהחיבור לא היה חזק כמו בברצלונה. היחס העוין שמסי מקבל בשבועות האחרונים מאוהדי הקבוצה, כולל שריקות בוז במשחק הליגה האחרון מול ראן, חידדו עוד יותר את התחושה שלו שהוא לא צריך להמשיך במועדון.

במקביל, ברצלונה מכינה את ההצעה הרשמית שלה למסי, בתקווה שתוכל להחזיר אותו לקלוז'ר במועדון חייו, למרות שהמצב הפיננסי של המועדון לכל הפחות בעייתי. על פי העיתונאי פבריציו רומאנו, "לצ'אבי יש חלק מכריע בסיפור הזה. הוא מתקשר למסי שוב ושוב ושוב, ללא הפסקה, ומדבר איתו על האפשרות של קאמבק. יש בינו לבין מסי יחסים מעולים, והוא דוחף מאוד לחזרה לברצלונה. זה יכול להיות פקטור משמעותי מאוד בהחלטה של ליאו".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
זה הולך לפרידה. מסי/רויטרס

אז איך חדר ההלבשה של ברצלונה מתמודד עם השמועות והספקולציות על חזרתו של הפרעוש למועדון? אין ספק שבימינו זה קשה מאוד לבודד את עצמך מרעשים מבחוץ, במיוחד בבארסה, שם כל שמועה הופכת לכותרת ראשית. וכשמדובר על חזרתו האפשרית של מסי, בספרד טוענים ש"חדר ההלבשה עף על זה כמו הוריקן", וכולם מדברים על "אופרת הסבון שמצפה לקבוצה בקיץ", על פי "אל פאיס".

יש לציין שרוב השחקנים מתייחסים לאפשרות שמסי יגיע בספקנות, ולא רוצים לפתח ציפיות. כולם מכירים את המצב הכלכלי של המועדון. חלק מהשחקנים סבורים שאם החריגה מהפייר פליי לא מאפשרת להחתים את החוזים של גאבי, אראוחו, סרג'י רוברטו ומרקוס אלונסו כי הם עדיין לא הצליחו להירשם - איך זה ריאלי לחשוב על החזרה של מסי? בנוסף, חלק גדול מהשחקנים בחדר ההלבשה מופתעים לשמוע על המועמדות של גונדואן, פוית', ויטור רוקה וכדומה - אבל זוכרים שגם בקיץ שעבר היו בעיות כלכליות, ובכל זאת הקבוצה הצליחה להחתים את לבנדובסקי, קונדה ועוד.

עוד בוואלה!

"הסוף של ליאו מסי בפריז הולך לכאוב לו"

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם סרג'יו בוסקטס. רויטרס
ישמחו להתאחד. מסי ובוסקטס/רויטרס

עוד בנושא

שחקני ברצלונה ג'ורדי אלבה, ליאונל מסי חוגגים. רויטרס
אהבו לשחק ביחד. מסי ואלבה/רויטרס

בצד המקצועי, יש קונצנזוס מוחלט בכל הנוגע לאיכות שליאו יביא לסגל, שכיום אינו מוצף בכישרון. בקבוצה יודעים שהיא מתקשה בהתקפות סטטיות ובמשחק עומד, והיכולת של הפרעוש למצוא חללים תעשה לשחקני ההתקפה "חיים הרבה יותר נוחים". כמובן, בהגנה מישהו יצטרך לפצות על הפרופיל ההתקפי המובהק של ליאו - כפי שעשה ראקיטיץ', למשל, בעבר.

אבל זה גם משפיע על השחקנים הבכירים, הוותיקים, ועל החלטתם אם להמשיך או לעזוב. הגרעין הקשה של הסגל גם הכי נמצא בקשר עם מסי. כולם יודעים שהחלטתו של סרג'י בוסקטס תלויה, בין השאר, בעתיד של מסי. גם סרג'י רוברטו הודה לפני כמה ימים שבחדר ההלבשה מחכים לליאו "בזרועות פתוחות". ג'ורדי אלבה, עם חוזה עד 2024, יראה גם בחזרתו של הארגנטינאי עוד סיבה להמשיך כשחקן בארסה, מעבר לכימיה הנהדרת שלהם על המגרש.

עבור הצעירים, להיות בחדר הלבשה עם השחקן הטוב בהיסטוריה היה "מקור לגאווה". לעשות את זה שוב תהיה "זכות אמיתית", כפי שאומרים הצעירים, ובנוסף זה ישחרר אותם מהלחץ, שכן ברור שכל העיניים יהיו על הארגנטינאי. בנוסף, העזיבה של מסי סידרה מחדש כמה תפקידים ועמדות על המגרש, אבל התחושה היא שלחזרה של ליאו לא תהיה השפעה שלילית, שכן אין עומס גדול מדי בחלק הקדמי, והמאמן לא מחויב לתבנית ספציפית או למערך.

ליאונל מסי בחדר ההלבשה של ברצלונה במהלך התבוסה מול באיירן מינכן לצד השוער טר שטגן. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
עברו הרבה ביחד, טוב ורע. טר שטגן ומסי/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

אפילו הוותיקים הבכירים טר שטגן או לבנדובסקי אינם מהווים בעיה, ולו הקטנה ביותר. היום חדר ההלבשה הוא מאוחד. מאז שמסי עזב את בארסה, התפתחה חיבה בינו לבין טר שטגן, שכן השוער כתב לו מכתב פומבי בו ותמך בו, אחרי שבעבר היו ביניהם חילוקי דעות. גם לבנדובסקי הביע הערכה גדולה כלפי מסי, ועל פי הדיווח, "מודע לכך שהאיכות של מסי יכולה ליצור עבורו יותר מרחב וכתוצאה מכך, יותר מצבים ל שערים".

שחקן ברצלונה לשעבר עמנואל פטי. GettyImages
בברצלונה יהיו מוכנים לרוץ עבור מסי, נכון? פטי/GettyImages

אתמול הפרשן ושחקן העבר הצרפתי עמנואל פטי תקף את פ.ס.ז' והמליץ למסי לעזוב: "השריקות למסי הן עלבון לכדורגל ואם אני יכול לתת לליאו עצה, תעזוב את המועדון הזה.

"אני שומע מבקרים רבים אומרים שמסי הולך על המגרש. אבל כל אחד מאיתנו שעקב אחרי מסי מאז שהוא היה מסי, אפילו בימים הטובים של בארסה, גם אז הוא הלך. מסי הוא המאסטר של התזמורת, הוא הבמאי והאחרים הם שחקנים סביבו, הם אלה שצריכים להתאמץ.

"תראה את ארגנטינה, הם היו אלופי עולם המקיפים את מסי עם לוחמים, מוכנים למות ולתרום את דמם עבור מסי. או כשאני רואה את בארסה, כולם מתרוצצים סביב המאסטרים. זה מזכיר לי כששיחקתי עם זידאן, לא הייתי הולך להגיד לזיזו שהוא צריך לרוץ לעשות הגנה, הייתי צריך לעשות את זה כדי שיוביל את התזמורת".

לבסוף, פטי אמר: "פ.ס.ז' זה לא מועדון כדורגל, אלא מועדון של לפני פרישה גם אם אתה בן 20. אף שחקן מעולם לא התקדם בפ.ס.ז', זו לא אשמתו של מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully