וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריז דרשה קיצוץ של 25 אחוזים ממסי, שמסרב וממתין לאינטר מיאמי

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 18:37

יחזור לברצלונה? ב-ESPN מדווחים שהכוכב הגדול אומנם יעזוב את פ.ס.ז' בקיץ, אבל גם שקבוצת האם שלו תתקשה לעמוד בחוזהו והוא פוזל לארה"ב

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

זה עדיין לא סופי, אבל ליאונל מסי כמעט בוודאות לא ימשיך בפריז סן ז'רמן בעונה הבאה. כידוע, הארגנטינאי מסיים את החוזה הדו שנתי שלו במועדון, שמצידו לא נראה שמתכוון להאריך את חוזהו והיום (שלישי) ב-ESPN מפרסמים שאלופת צרפת דרשה מהארגנטינאי קיצוץ של 25 אחוזים בשכרו בתנאי להארכת החוזה שלו, כאשר חוזהו הנוכחי מגיע לסכום שנתי של 40 מיליון יורו.

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי מול שחקן ליון יוהאן לפנאן. רויטרס
איפה הוא ישחק בעונה הבאה? מסי/רויטרס

עוד מדווחים ב-ESPN שמסי ואביו חורחה רצו לחתום על חוזה חדש במועדון לפני המונדיאל, אבל הסיטואציה השתנתה מאז. אחרי שהוליך את ארגנטינה לזכייה שלישית בגביע העולמי והציג יכולת אדירה, מסי לא הצליח לשחזר את היכולת הזו בקבוצתו, שהודחה בבושת פנים על ידי באיירן מינכן בליגת האלופות ולאחרונה מפסידה בסיטונות גם בליגה הצרפתית, שם חלק מאוהדי פריז גם שורקים לו בוז.

אז מה תהיה התחנה הבאה של מסי? כל הסימנים מעידים על כך שגדול שחקני ברצלונה בכל הזמנים יחזור הביתה בקיץ, אבל העסקה הזו תהיה מסובכת מאוד מבחינה פיננסית ועל פי הדיווח נציגיו של השחקן ממתינים להצעה מאינטר מיאמי מה-MLS. על פי הדיווחים הללו מסי מעוניין לשחק בארה"ב לפני שהקריירה שלו תסתיים והוא מעדיף את האופציה הזו על פני האופציה הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully