וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד רוצה להתאושש מ"סטירת הלחי", שלושה שחקני הפועל ירושלים בספק

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 21:08

המארחת תאלץ להסתדר ללא כנעאן המוצהב, גיל כהן יחזור ל-11. ביטון, טוגי ואגבדיש בספק אצל זיו אריה, יאו ימשיך כבלם (שבת, 17:30, ספורט4)

תקציר ה-1:1 של מ.ס. אשדוד מול הפועל ירושלים/ספורט1

מ.ס. אשדוד

אחרי שהגדיר את המשחק מול הפועל באר שבע באמצע השבוע בתור "הכי גרוע של מ.ס. אשדוד העונה", המאמן רן בן שמעון מצפה לראות יכולת אחרת לגמרי מחר במשחק הבית נגד הפועל ירושלים (17:30, ספורט4) שהופך לקרב ישיר על המקום הרביעי אחרי ניצחון האורחים על מכבי נתניה באמצע השבוע.

מ.ס. אשדוד תיאלץ להסתדר מחר ללא מוחמד כנעאן, השחקן הבולט שלה שסוחב תשעה כרטיסים צהובים וייעדר. כמו כן, הקבוצה עדיין לא מצליחה לקבל בחזרה את מיכאל אוחנה שכבר היה קרוב לחזור לפעילות, אבל לפני המשחק נגד הפועל באר שבע הרגיש את השריר ושוב לא יהיה בסגל. גם דייויד קופרמן ימשיך להיעדר וכן הבלם שקד חכמון. לעומתם, מי שיחזור לסגל ואמור לפתוח זהו גיל כהן שמתוכנן לשחק כמגן שמאלי.

באשדוד אמרו הבוקר לקראת הפועל ירושלים: "המטרה היא עדיין המקום הרביעי. קיבלנו סטירת לחי בבאר שבע אחרי יכולת גרועה מאוד, אבל אנחנו לא מסתכלים אחורה, אלא רק קדימה ורוצים מאוד לחזור לנצח".

גיל כהן, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לא שיחק כשלושה שבועות. גיל כהן/לירון מולדובן

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים תצא למשחק חוץ באשדוד כאשר היא רוצה להמשיך את המומנטום מהניצחון על מכבי נתניה ולשמור על המקום הרביעי, שעשוי להוביל לאירופה בתום העונה. עמית גלזר ישוב מהרחקה, בעוד עדיין לא ברור מצבם של אופק ביטון, וויליאם טוגי ועומר אגבדיש. השלושה סיימו את המשחק מול נתניה פצועים ולא התאמנו בצורה מלאה בימים האחרונים.

המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק: "ניצחון נגד נתניה מאוד משמח אבל אנחנו כבר עם הראש קדימה לאשדוד. יש לנו שחקנים מאוד אינטליגנטיים שאוהבים להקשיב ויכולים להתמודד עם עומס המשחקים. אשדוד קבוצה איכותית עם מאמן אדיר. הולך להיות משחק קשה ונעשה את המקסימום". אלוז' יאו צפוי להמשיך כבלם לאחר יכולת טובה שהפגין בנתניה בתפקידו המקורי, טוגי אמור לפתוח במידה ויהיה כשיר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אופק ביטון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
בספק אצל האורחת. אופק ביטון/דני מרון

טריוויה

* מ.ס. אשדוד לא הצליחה לגבור על הפועל ירושלים בארבעת העימותים האחרונים: 1:1 ביתי במפגש הקודם ולפני כן שלושה הפסדים על האפס.

* אותו 1:1 ביום האחרון של 2022, התחיל עבור מ.ס. אשדוד רצף ביתי של שישה משחקים ללא הפסד עם דפוס חוזר: 1:1 ואז ניצחון שבו היא כובשת שלישייה. לפי התבנית הזו, הפעם תור התיקו.

* הפועל ירושלים היא קבוצת החוץ השלישית בטיבה בליגה. 25 נקודות מתוך ה-39 שלה הושגו במשחקי חוץ, כשהיא ספגה רק 10 שערים ב-15 משחקים כאורחת.

* מוחמד כנעאן החמיץ את המשחק הראשון מול הפועל ירושלים בגלל פציעה, את השני בגלל כרטיסים צהובים וגם הפעם הוא מוצהב. אלו המשחקים היחידים מהם נעדר פרט לשני מחזורי הפתיחה.

* גיא בדש כבש שלושה שערים בשני המפגשים בין הקבוצות במהלך הליגה הסדירה וסך הכול יש לו ארבעה שערים מול מ.ס. אשדוד - יותר מכל יריבה אחרת מולה שיחק.

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: אשדוד
קהל: 2231

משחקי המחזור ה-30 בפלייאוף העליון:

שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully