וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "נתניה הדיחה אותנו מהגביע, אבל אצלנו בבית זה עולם אחר"

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 13:13

מאמן מכבי חיפה לקראת המפגש (שבת, 20:00, ספורט4): "הגענו למאני טיים, רוצים להמשיך את המומנטום ממכבי תל אביב". קורנו שישוב להרכב: "בחיפה כולם מרגישים אחרת, גם יובנטוס ופ.ס.ז'". לירן רוטמן מחוץ לסגל האורחת בעקבות דלקת בכף הרגל

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה

מכבי חיפה נמנעה מהפסד ביום שלישי באצטדיון בלומפילד כאשר עבדולאי סק קבע שוויון דרמטי, אבל המעידה משמעותה שהפער מהפועל באר שבע שבמקום השני הצטמק לחמש נקודות והירוקים יודעים שהם לא יכולים להרשות לעצמם לרשום משחק שני ברציפות ללא ניצחון. לשמחתם, הם חוזרים הביתה למשחק מול מכבי נתניה (שבת, 20:00, ספורט4).

המאמן ברק בכר אמר לקראת המשחק: "אין משחקים קלים בפלייאוף. אנחנו בסך הכל בתקופה טובה ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום מהמחצית השנייה הטובה נגד מכבי תל אביב. מכבי נתניה הדיחה אותנו מהגביע בחיפה, זו קבוצה טובה גם אם היא בתקופה פחות טובה. זה המאני טיים ובבית שלנו זה עולם אחר".

המגן פייר קורנו שסיים לרצות עונש השעיה הוסיף: "זה יהיה משחק קשה. הפסדנו להם בגביע ואנחנו יודעים כמה קשוחים הם, אבל אני בכושר טוב ועשינו תוצאה טובה נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, ניצחנו את באר שבע ואנחנו צריכים להמשיך ככה. בחיפה כולם מרגישים אחרת, כמו שראיתם גם נגד יובנטוס ופריז סן ז'רמן ועבורנו זה קל יותר ככה".

לקראת משחק שלישי בתוך שמונה ימים, ברק בכר יבצע מספר שינויים בהרכב. קורנו ומוחמד אבו פאני שנעדרו נגד מכבי תל אביב עקב הרחקה יחזרו ל-11, כשבחוד ישנה התלבטות בין דין דוד לדיא סבע שעשויים לעלות בשפיץ על חשבון פיירו.

פייר קורנו, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
גם הוא חוזר להרכב. קורנו/מאור אלקסלסי

מכבי נתניה

מכבי נתניה תנסה להתאושש מהמשבר בו היא נמצאת כשתצא מחר למשחק חוץ קשה מול המוליכה מכבי חיפה (20:00, ספורט4). מכבי נתניה מגיעה להתמודדות אחרי ארבעה הפסדים רצופים וחמישה משחקים רצופים בסך הכל ללא ניצחון.

"אין ספק שעובר עלינו משהו לא טוב, אבל אנחנו לא נשבור את הכלים", אמר גורם במועדון. "כנראה שהיתה כאן סוג של ירידת מתח ואחרי שעלינו לחצי הגמר ונכנסנו לפלייאוף וזה טבעי, למרות שאנחנו לא אוהבים את זה. יש לנו אמונה מלאה בשחקנים, הם אלו שהביאו אותנו לפלייאוף והם גם אלו שיצעידו אותנו עד סוף העונה לכיוון המטרות שהצבנו לעצמנו".

המאמן רן קוז'וך את יובל שדה ואביב אברהם המוצהבים, כאשר גם לירן רוטמן שסובל מדלקת בכף הרגל נותר מחוץ לסגל. רז שלמה ופלאמן גלאבוב יפתחו שוב במרכז ההגנה, כאשר בקבוצה מצפים לשיפור ביכולת של שניהם אחרי מספר משחקים לא טובים שהציגו. בוריס אנו סיים לרצות עונש הרחקה וישוב להרכב, כאשר עדין לא ברור מי יחליף את רוטמן בחלק הקדמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לירן רוטמן מכבי נתניה. דני מרון
יחסר מול מכבי חיפה. רוטמן/דני מרון

טריוויה

* 136 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 39:67 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

* מאז הניצחון האחרון של מכבי נתניה בחיפה (0:2 באוקטובר 2018) היא הפסידה שם בשישה מפגשי ליגה רצופים. הפרש השערים לזכות הירוקים במשחקים אלה: 2:17. בגביע, כזכור, נתניה דווקא ניצחה בחוץ 1:2 בהארכה לפני כחודש וחצי.

* מכבי חיפה צברה עד כה 43 נקודות מתוך 45 אפשריות במשחקי בית. בני ריינה היא היחידה שמנעה ממנה לכבוש ולקחה נקודה במבצר הירוק.

* אם תנצח שוב, המוליכה תעבור את הרף של שתי האליפויות האחרונות: 44 נקודות ביתיות בעונה שעברה ו-45 לפני שתי עונות. שיא המועדון נקבע ב-2009/10: 47 נקודות כמארחת בעונת הקיזוז ו-87 אחוזי הצלחה. בעונה ללא הפסד ב-1993/94 השיגה יותר נקודות (52 מתוך 60 אפשריות; עונה של 39 מחזורים ומתוכם 20 בבית) אבל עם 86.66 אחוזי הצלחה.

* מכבי חיפה ביצעה העונה חמישה מהפכים וצברה 17 נקודות ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* מכבי נתניה סופרת ארבעה הפסדים רצופים. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז חמשת ההפסדים בספטמבר-נובמבר 2019.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: חיפה
קהל: 29413

משחקי המחזור ה-30 בפלייאוף העליון:

שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully