וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג יוצא דופן בארה"ב: ה-WWE וה-UFC יתאחדו לחברה חדשה

חברת Endeavor, שבבעלותה ה-UFC, רכשה את ה-WWE בעסקת ענק. שווי החברה החדשה - 21.4 מיליארד דולר. וינס מקמהון יישאר בתפקידו, גם דיינה ווייט

עסקת מיזוג ענקית הושלמה בארצות הברית, כשה-WWE וה-UFC ישתפו פעולה כדי ליצור גוף חדש בשווי 21.4 מיליארד דולר. מי שינהל אותו הוא סוכן-העל ארי עמנואל, כשווינס מקמהון, האיש החזק ב-WWE, ישמש כיו"ר בפועל לאחר ששב לפעילות בינואר האחרון אחרי פרשיית המין וההתפטרות המתוקשרת.

לחברה החדשה עדיין אין שם, אך בארצות הברית כבר הגדירו אותה כ"מפלצת" של רייטינג. "זה נדיר היום שיש בטלוויזיה אירועים שמחייבים צפיה", אמר מארק שפירו, נשיא חברת Endeavor, שבבעלותה בין היתר ה-UFC. "לחדי-קרן כמו ה-UFC וה-WWE תמיד תהיה דרישה גדולה". Endeavor תחזיק ב-51 אחוז שליטה בחברה החדשה, בעוד בעלי המניות של ה-WWE יחזיקו ב-49 אחוז הנותרים.

כזכור, מקהמון התפטר בשנה שעברה מתפקידו כמנכ"ל ה-WWE לאחר שהואשם בכך שסרסר באחת העובדות שלו ושילם לה דמי שתיקה, חזר כדי להחליף את בתו סטפני, והצהיר כי הוא מעוניין למכור את החברה. הוא ציפה ל-9 מיליארד דולר, אף שמניות ה-WWE צנחו ב-30 אחוז, ואף חיפש משקיעים במפרץ. כעת, השיג את מבוקשו. "עשיתי טעויות ב-50 שנות הקריירה שלי, גם בעסקים וגם בחיי הפרטיים, ותמיד לקחתי אחריות", אמר אמש (שני).

עוד ב-WWE

דיינה ווייט וכל בכירי ה-UFC ישמרו על התפקידים שלהם, וכך יהיה גם בצד השני של המיזוג. "הייתי מרביץ לווינס אם הוא היה מחליט לעזוב", אמר עמנואל. "החזון שלו לעסק הזה מקדים את זמנו. הוא פורץ דרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully