וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינס מקמהון קיים יחסי מין עם עובדת שלו, "סירסר בה" ושילם לה דמי שתיקה

סקנדל ב-WWE: המנכ"ל השנוי במחלוקת הפך את אחת העובדות ל"צעצוע" והכריח אותה לקיים יחסי מין עם בכירים בארגון. כחלק מניסיונות הטיוח, הוא שילם לה 3 מיליון דולר

WWE 2K22/2K

וינס מקמהון, האיש שנחשב לפנים של עולם ההיאבקות, מעורב בשערוריית מין שמסעירה את הענף. לפי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", ה-WWE חוקרת חשדות חמורים נגד הבעלים והמנכ"ל האגדי, לפיהם שילם דמי שתיקה בגובה 3 מיליון דולר לאישה שעבדה תחתיו וניהלה איתו רומן מחוץ לנישואים.

לפי החשד, מקמהון ששכר את האישה הכפיל לה את המשכורת אחרי שהסכימה לקיים איתו יחסי מין, ואף "סירסר בה" ו"העביר אותה כמו צעצוע" בין בכירים בארגון, כולל מנהל מחלקת ניהול הכישרונות ג'ון לאורינטיס.

חוזה השתיקה שקנה מקמהון מהאישה בכסף רב, נחתם בחודש ינואר השנה והוא אוסר עליה להתלונן עליו במשטרה או במקום העבודה, או בכלל לחשוף בפני צד שלישי כלשהו את הרומן. דובר ה-WWE הבהיר שהארגון משתף פעולה עם החקירה בצורה מלאה וסיפר כי מערכת היחסים המינית בין השניים הייתה בהסכמה.

וינס מקמהון, מחזיק המניות הראשי ב- WWE. GettyImages
עוד שערוריה. וינס מקמהון/GettyImages

מקמהון בן ה-76 נשוי ללינדה מקמהון, שאף היא נשאה בתפקידים בכירים ב-WWE בעבר. הרומן ככל הנראה התנהל מתחת לאף שלה.

זו לא הפעם הראשונה שמקמהון מוזכר בהקשרים של שערוריות מין. בשלהי שנות ה-80 הואשם מקמהון על ידי ריטה צ'טרטון, שופטת WWE, באונס. צ'טרטון סיפרה כי מקמהון ניסה לכפות עליה להעניק לו מין אוראלי בלימוזינה, וכשסירבה הוא אנס אותה בכוח. יחד עם זאת, המקרה מעולם לא נידון בבית משפט, וברבות השנים אבדו עקבותיה של צ'טרטון באופן מעט תמוה.

עוד בוואלה!

מתאבק עבר ב-WWE מאשים את וינס מקמהון בהטרדות מיניות

לכתבה המלאה
וינס מקמהון. דורון שיינר, אתר רשמי
עבר "עשיר" של תלונות. מקמהון לצד השופטת ריטה צ'טרטון/אתר רשמי, דורון שיינר

למקמהון יש כאמור עבר עשיר של סקנדלים. בתחילת שנות ה-90 האימפריה שבנה הייתה בסכנת הכחדה של ממש על רקע התפוצצות פרשת הסטרואידים של ה-WWF. הוא הואשם כי דאג לספק למתאבקים סטרואידים באמצעות מרשמים לא חוקיים. התיק התמסמס ומקמהון זוכה בסופו של דבר.

מקמהון ידוע גם כמי שמעניק יחס מחפיר לנשים. המתאבקת הקנדית טריש סטרטוס נקלעה לכמה מקרים מביכים בשל הגחמות שלו, ובאחת הפעמים הוא הכריח אותה לרדת על הברכיים ולנבוח "כמו כלבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully