וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאבק עבר ב-WWE מאשים את וינס מקמהון בהטרדות מיניות

ג'יימס האריס, שכונה "קמאלה, הענק מאוגנדה", עסוק במסע פרסום לספר זכרונות שכתב. בראיון הוא סיפר על האיש החזק ב-WWE: "מי שרצה להסתדר איתו היה צריך להעניק לו טובות מיניות"

בוידאו: סיפורו העצוב של המתאבק ג'יימס האריס, "קמאלה"

מתאבק ה-WWE לשעבר, ג'יימס האריס שכונה "קמאלה, הענק מאוגנדה", התראיין לתכנית רדיו בארה"ב וסיפר שמחזיק המניות הראשי בארגון, וינס מקמהון, נהג לצפות לטובות מיניות ממתאבקים. האריס מתמודד עם סוכרת משנת 1992 ובעקבות סיבוכים של המחלה שתי רגליו נקטעו. לאחרונה הוא הוציא ספר זכרונות.

האריס בן ה-64 סיפר שהספר שכתב יכלול פרטים עסיסיים על שחיתויות כספיות, העלמת בדיקות סמים חיוביות וגם האשמות קשות כלפי מקמהון. בין היתר הוא רמז שהאיש החזק ב-WWE היה מטריד מינית על בסיס קבוע ובין היתר נהג לצפות במתאבקים מקיימים יחסי מין:"אם אתה רוצה להסתדר עם וינס, תעשה לו טובות מיניות. ככה תסתדר איתו ממש טוב. אבל אם מתעסק בשלך, רק מגיע לעבודה, הוא לא יאהב אותך. היו הרבה גברים ששכבו עם גברים באותם ימים, היו גם גברים עם נערים".

בין היתר הוא סיפר בראיון ש"בסאמר סלאם 1992 היה לי את אחד מהקרבות הגדולים שלי, נגד האנדרטייקר. הוא הרוויח חצי מיליון דולר ואני הרווחתי 13 אלף. הייתה הרבה גזענות ב-WWE. אני זוכר כל כך הרבה פעמים בהן הגעתי מוקדם לאימונים והתמקמתי בחדרי ההלבשה הטובים, ואז הסוכנים היו באים ובועטים אותי משם לטובת הכוכבים הלבנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully