וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ה-WWE נמכרה לקרן סעודית, סטפני מקמהון התפטרה

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 9:16

דרמה רודפת דרמה בגוף ההיאבקות: וינס מקמהון שנאלץ לסיים את תפקידו בקיץ לאור ההאשמות על הטרדות מיניות שב להנהלה לפני כשבוע, וכעת בתו, שהחליפה אותו בתפקיד, הודיעה על עזיבה. בינתיים, בארה"ב מדווחים על טלטלה נוספת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

דרמה גדולה נוספת נרשמה ביממה האחרונה ב-WWE. בחודש יולי נאלץ וינס מקמהון האגדי להודיע על פרישה, לאור האשמות בהטרדה מינית. היו"ר והמנכ"ל שילם, לפי דיווחים בארצות הברית, לא פחות מ-12 מיליון דולר של דמי שתיקה למתלוננות, אך הפרשה בכל זאת פורסמה ומקמהן פינה את מקומו לבתו, סטפני.

אבל מקמהון לא הלך בשקט. בשבוע שעבר הוא שב לנהל את ה-WWE ואף מינה שני חברי הנהלה ותיקים - לטענתו, כדי לדאוג שהמגעים על מכירת זכויות השידור של גוף ההיאבקות יעברו בצורה חלקה - אך הדרמה לא פסקה. הלילה (בין שלישי לרביעי), הודיעה סטפני מקמהון על התפטרות, פחות משבוע אחרי שאביה חזר מפרישה, וכעת המנכ"ל המכהן יהיה ניק קאהן.

"אני משוכנעת שה-WWE נמצא בעמדה חזקה, והחלטתי להודיע על עזיבתי", אמרה. "אמשיך להיות אוהדת של הארגון הזה, כפי שהתחלתי כשהייתי ילדה". אביה אמר: "אני תומך בהחלטה של סטפני, אהיה אסיר תודה לנצח על הצעתה לעזור בתקופת ההיעדרות שלי, ואני גאה מאוד בעבודה שהיא עשתה".

וינס מקמהון. GettyImages
טלטלה רודפת טלטלה. מקמהון/GettyImages

על רקע הסערה הזו, מדווחים היום בארצות הברית כי ה-WWE נמכרה לקרן השקעות של ערב הסעודית, לאחר שהיתה חברה ציבורית מאז 1999. בשבועות האחרונים נטען כי מספר חברות ענק - ביניהן אמזון, נטפליקס ואחרות - הביעו עניין ברכישת גוף ההיאבקות, אולם כעת נראה שהכסף הגדול מסעודיה הכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully