וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינס מקמהון שילם דמי שתיקה בסך 12 מיליון דולר לנשים שהתלוננו שהטריד אותן

סקס בכפייה, תמונות עירום ודפוס חוזר של טיוח: "וול סטריט ג'ורנל" חושף עוד פרטים על מעלליו של האיש החזק ב-WWE, שנמצא תחת חקירה. אחת המתלוננות, עובדת בארגון, פוטרה לאחר שסירבה להמשיך לקיים איתו יחסי מין

אגדת ה-WWE סאני/מתוך טוויטר

"וול סטריט ג'ורנל" חושף הערב (שישי) פרטים נוספים על התנהלותו המחרידה של וינס מקמהון, המנכ"ל המפורסם של WWE ומי שנחשב לפנים של עולם ההיאבקות. לפי הפרסום, מקמהון שילם ב-16 השנים האחרונות דמי שתיקה בסך של 12 מיליון דולר (!) לארבע נשים שהתלוננו נגדו על הטרדות מיניות חמורות.

כל הארבע היו עובדות של מקמהון ב-WWE, וחלקן מתאבקות. מקמהון החתים אותן על מסמכים זהים, שמונעים מהן להתלונן לרשויות על יחסו כלפיהן לאורך השנים שכלל כפיית יחסי מין, הטרדות פיזיות ומילוליות והתערטלויות.

בחודש שעבר חשף המגזין תלונה אחת שהושתקה באמצעות תשלום של שלושה מיליון דולר, וכעת הוא חושף שלוש תלונות נוספות. בין המתלוננות יש כאמור מתאבקת אחת ושלוש נשים שעבדו במטה של הארגון, חלקן בתפקידים בכירים.

וינס מקמהון. GettyImages
הסערה נמשכת. מקמהון/GettyImages

אחת מהתלונות המדוברות היא של מתאבקת עבר, לה מקמהון שילם כביכול דמי שתיקה בגובה 7.5 מיליון דולר. בשנת 2005, אחרי שהמתאבקת המדוברת סירבה להמשיך לקיים איתו יחסי מין, הוא לא חידש את החוזה שלו וסיים את העסקתה בארגון. תשלום נוסף בסך מיליון דולר, הועבר לאחת העובדות שעבדו תחתיו, שקיבלה ממנו תמונות עירום לטלפון הסלולרי.

כאמור, אחת התלונות כבר נחשפה בחודש שעבר. לפי החשד, מקמהון שהעסיק את המתלוננת הכפיל לה את המשכורת אחרי שהסכימה לקיים איתו יחסי מין, ואף "סירסר בה" ו"העביר אותה כמו צעצוע" בין בכירים בארגון, כולל מנהל מחלקת ניהול הכישרונות ג'ון לאורינטיס.

חוזה השתיקה שקנה מקמהון מהאישה בשלושה מיליון דולר, נחתם בחודש ינואר השנה והוא אוסר עליה להתלונן עליו במשטרה או במקום העבודה, או בכלל לחשוף בפני צד שלישי כלשהו את הרומן. דובר ה-WWE הבהיר שהארגון משתף פעולה עם החקירה בצורה מלאה וסיפר כי מערכת היחסים המינית בין השניים הייתה בהסכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully