וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואו האריך את חוזהו ביונייטד: "אחד משחקני ההגנה הטובים בעולם"

המגן סגר עד קיץ 2027: "יודע מה נדרש כדי להצליח כאן". ריו פרדיננד: "שחקני יונייטד צריכים לחנוק אחד את השני, לדחוף"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 0:2/ספורט1

תחילת דרכו של לוק שואו במנצ'סטר יונייטד לא היתה פשוטה, אך מרגע לרגע ביסס המגן שמאלי את מעמדו במועדון, והיום (שלישי) הוא חתם על חוזה חדש שישאיר אותו באולד טראפורד עד קיץ 2027, ובכך ישלים 13 שנים בקבוצה.

"לפני תשע שנים חתמתי במועדון המדהים הזה, ואני מאושר להאריך את החוזה שלי", אמר. "התבגרתי מאוד מאז שהגעתי ליונייטד, גם כשחקן וגם כאדם. אני יודע מה נדרש כדי להצליח במועדון כזה". המנהל הספורטיבי ג'ון מורטו הוסיף: "לוק שחקן חשוב בצורה בלתי רגילה, שהפך לאחד משחקני ההגנה הטובים בעולם. כולנו מצפים לראות אותו לובש חולצת יונייטד גם בשנים הבאות".

מנצ'סטר יונייטד סיבכה את עצמה במאבק על השגת כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. השדים האדומים הפסידו ביום ראשון 2:0 לניוקאסל, אפשרו למגפייז לעקוף אותם בדרך למקום השלישי, ובעוד טוטנהאם שמטה נקודות גם כן מול אברטון אמש (שני), גם היא דילגה מעל אריק טן האח ושחקניו שכעת ניצבים במקום החמישי בלבד.

יש לציין שבניגוד לתרנגולים, ששיחקו העונה 29 משחקים, יונייטד וניוקאסל שיחקו 27 בלבד. ובכל זאת - היכולת שהשדים האדומים מציגים מאז הזכייה בגביע הליגה מדאיגה, וכעת לא נותר אלא לראות האם כל זה ישתנה מול ברנטפורד (רביעי, 22:00, ספורט1). "מאז אותו משחק היכולת כבר לא מה שהיתה", אמר בלם העבר ריו פרדיננד. "זה נראה כאילו השחקנים מרגישים שעשו מספיק אחרי הזכייה. הם חייבים לצאת מהבור הזה. המשחק ביום ראשון - תנצלו את הרגע! זה הטופ 4. תקחו את ההזדמנות הזאת. תבינו מה ניצב מולכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד בכדורגל העולמי

פרדיננד הוסיף ואמר: "לוק שואו טען שהיתה פגישה בסיום המשחק. הם צריכים לחנוק אחד את השני, לדחוף, להיכנס אחד לשני בפרצוף כדי שאנשים יבינו שיש פה עניינים רציניים עד סיום העונה. אם דויד דה חאה לא היה משחק באותו משחק, היינו בצרות. מפסידים 5:0 או 6:0. אני מקווה שהם ייצאו מזה".

גארי נוויל נשאל את מי היה מעדיף ביונייטד הזאת - כריסטיאנו רונאלדו, או ואוט וחהורסט. "הוא שיחק פחות או יותר בכל דקה מאז הגיע", אמר על ההולנדי. "מבחינתי הוא ממלא מקום, כי יונייטד לא השקיעה בחלוץ שהיתה רוצה. לווחהורסט יש 12 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים ב-19 המשחקים בהם פתח. הוא כבש רק שני שערים, אבל הקבוצה הבקיעה 37. עם רונאלדו, ב-19 משחקים בהם פתח, יונייטד השיגה שלושה ניצחונות פחות. הוא כבש 11, אבל הקבוצה כבשה רק 23. אלה הבדלים עצומים".

נוויל הוסיף והסביר: "אלה הדברים המוזרים בכדורגל - יש שחקן שלא מספיק טוב כדי להיות חלוץ במנצ'סטר יונייטד, אבל הוא מביא יותר לקבוצה. לטעמי, רונאלדו הגדול בכל הזמנים. זה ברור שווחהורסט לא יכול להיכנס לנעליים שלו. לדעתי, אף אחד מהם לא מתאים לשחק כרגע ביונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully