וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולה, סוכריות וגומי: "דיאטת" הסוכרים של חלוץ צ'לסי

קאי האברץ סיפר בראיון בגרמניה על הדיאטה שפיתחה לו תזונאית המועדון, זאת לאחר שהודה כי הוא מכור לסוכר: "התזונה הקודמת דיכאה אותי"

תקציר: צ'לסי - אסטון וילה 2:0/ספורט1

מאז שחתם בצ'לסי בספטמבר 2020, קאי האברץ הספיק להבקיע שער ניצחון בגמר ליגת האלופות, לכבוש 31 שערים נוספים במדים הכחולים ולבשל 15 כאלה ב-129 הופעות. על המגרש החלוץ הגרמני לא מספק את הסחורה מספיק כפי שציפו ממנו, ובראיון שערך בגרמניה סיפר על בישולים אחרים בהם הוא מתקשה.

"היה לנו שף כשעברנו ללונדון, שהגיע כל יום ובישל עבורנו", סיפר האברץ. "זה לא הרגיש טוב בכלל. זה גרם לי לאפקט הפוך לחלוטין. רציתי וניסיתי לשמוע על תזונה בריאה וזה פשוט לא עבד. אני משוגע על סוכר. בטח שמתם לב שאני שותה קולה אחרי משחקים, ואני תמיד מבקש ממתקים, כי זה עוזר לי להתחזק ושומר על האנרגיה שלי במשחקים ואימונים. פתאום השף אמר לי לבטל לחלוטין את 'הדיאטה' שלי ולשנות את התזונה".

עוד על צ'לסי

קאי האברץ שחקן צ'לסי חוגג שער שנפסל. רויטרס
דיאטת סוכרים. האברץ/רויטרס

עם התסכול והירידה במצב הרוח, החלוץ הגרמני פנה לתזונאית ששינתה לו את התפריט לפי התאמתו, ובמפתיע הוא נהנה מכך: "היא אמרה לי שאם אני זקוק לקולה או לפנטה, היא מרשה לי אחד כזה ביום. במחצית אני התחלתי לאכול דובוני גומי, סוכריות או משהו דומה. זה מילא אותי שוב באנרגיות. אני מעדיף את דיאטת הסוכרים הזאת".

קאי האברץ, שחקן צ'לסי. רויטרס
חווה ירידה במצב הרוח והיכולת כשמנעו ממנו סוכר. האברץ/רויטרס

האברץ וצ'לסי יארחו הערב (שלישי, 22:00, ספורט1) את ליברפול במשחק השלמה מהמחזור השמיני של הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully