וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל על פיטורי פוטר: "לא הפתיעה התנהלות צ'לסי"

מאמן באיירן מינכן ששוחרר מהבלוז בתחילת העונה הגיב לעזיבת המאמן האנגלי: "מאוד נהנתי לעבוד שם, אבל המועדון הזה השתנה בצורה משמעותית. זה לא עורר בי רגשות גדולים"

תקציר: צ'לסי - אסטון וילה 2:0/ספורט1

הרוחות באנגליה עדיין לא נרגעו אחרי פיטוריו של גראהם פוטר מצ'לסי, לאחר שהאנגלי הפך למאמן השני אצל הבלוז וה-13 העונה בפרמיירליג שמאבד את תפקידו על הקווים. המאמן אותו החליף פוטר בחודש ספטמבר האחרון, תומאס טוכל, מונה בשבוע שעבר למאמנה החדש של באיירן מינכן במקומו של יוליאן נאגלסמן, שכעת מועמד בעצמו לעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג'.

טוכל התייחס לפיטורי פוטר וסיפר את דעתו על המתרחש במועדון הלונדוני בחודשים האחרונים: "ראיתי את החדשות על הפיטורים מאוחר בלילה. התזמון עלה בקנה אחד עם המינוי שלי כאן בבאיירן מינכן. מאוד נהנתי לעבוד בצ'לסי והשגתי חברים לכל החיים שם, אבל המועדון הזה השתנה בצורה משמעותית. זה לא הפתיע אותי ועורר בי רגשות גדולים".

עוד בפרמיירליג

תומאס טוכל, מאמן צ'לסי. Jacob Kupferman, GettyImages
לא אהב את ההתנהלות של צ'לסי. טוכל/GettyImages, Jacob Kupferman

המאמן הגרמני התבטא בעבר אחרי פיטוריו ואמר כי השינויים המנהלתיים אצל צ'לסי היו קיצוניים לאחר עזיבתו של רומן אברמוביץ'. כזכור, טוכל זכה בליגת האלופות עם המועדון הלונדוני בעונת 2020/21, ואמר "לא מבין איך מאמן מפוטר לאחר שהגיע לרבע גמר ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully