וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל פוטר מצ'לסי, גרהאם פוטר המועמד המוביל להחליפו

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 12:49

לאחר הפתיחה המאכזבת בליגה, ההפסד לדינמו זאגרב בליגת האלופות היה הקש ששבר את גב ההנהלה. הגרמני עוזב פחות משנה וחצי לאחר שהוליך את הבלוז לזכייה בליגת האלופות: "זה הרגע הנכון לבצע שינוי". מנג'ר ברייטון סומן כפייבוריט להחליפו, גם שמם של פוצ'טינו וזידאן הוזכר

תקציר: צ'לסי - ווסטהאם 1:2, מהפך ושער ניצחון של האברץ/ספורט1

זעזוע ענק בצ'לסי, שהודיעה היום (רביעי) על פיטוריו של תומאס טוכל, פחות משנה וחצי לאחר שהוליך את המועדון לזכייה בליגת האלופות. אחרי פתיחת העונה הרעה בליגה (10 נקודות משישה משחקים), ההפסד אמש 1:0 לדינמו זאגרב בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות היה בגדר הקש ששבר את גב ההנהלה, כשלפי דיווחים בממלכה, גרהאם פוטר מברייטון מסתמן כמועמד המוביל להחליפו. גם שמם של מאוריסיו פוצ'טינו וזינדין זידאן עלה.

"בשם כולנו בצ'לסי, אנחנו רוצים להודות לתומאס ולצוות שלו על מאמציהם בתקופתם במועדון", נכתב באתר הרשמי של הבלוז. "לתומאס יש מקום בהיסטוריה שלנו לאחר שזכה בליגת האלופות ובסופרקאפ. לאחר 100 יום בתפקיד, ההנהלה החדשה ממשיכה לעבוד והוחלט כי זה הרגע הנכון לבצע שינוי. נפעל במהרה למציאת מאמן חדש".

לפי דיווחים בממלכה, ההחלטה לפטר את טוכל גמלה בלבם של מקבלי ההחלטות בצ'לסי עוד בטרם ההפסד לדינמו זאגרב, בין היתר משום שאיבד את אמון ההנהלה והשחקנים. כעת ינסו במועדון למנות מאמן עוד לפני המשחק מול פולהאם, ביום שבת הקרוב.

מנג'ר צ'לסי תומאס טוכל. רויטרס
שילם את מחיר הכשלונות. טוכל/רויטרס

טוכל (49) מונה למאמנה של צ'לסי בינואר 2021 כמחליפו של פרנק למפארד, אחרי שפרץ בשורות בורוסיה דורטמונד ורשם קדנציה לא פשוטה בפריז סן ז'רמן. הוא הוליך את הבלוז לזכייה בליגת האלופות כנגד רוב הסיכויים ב-2020/21 ולזכייה בסופרקאפ האירופי ב-2021. אשתקד הפסידה צ'לסי בגמר הגביע האנגלי, וסיימה את הפרמיירליג במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully