וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "בבית יש דברים שתלויים בנו. אני רוצה לנצח בכל משחק"

3.4.2023 / 17:49

מאמן מכבי תל אביב הביע דריכות לקראת המשחק מחר (20:30) מול מכבי חיפה: "זו טעות אם נחשוב שמה שהיה במפגש הקודם יהיה אותו דבר. זה חשוב לכולם, עם הקהל שלנו זה יהיה קל יותר", והרגיע: "גיאגון כשיר"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

אחרי הניצחון 0:2 על הפועל ירושלים, מכבי תל אביב התפנתה להכנות אחרונות לקראת המשחק מחר (שלישי, 20:30) מול מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד. הצהובים רחוקים מהאלופה שבפסגה 10 נקודות ומהפועל באר שבע שבמקום השני 3 נקודות, ויודעים שניצחון יוקרתי על הירוקים יוכל לפתוח מחדש את מאבק האליפות שנראה שהתקדם משמעותית אל עבר האלופה המכהנת עם ניצחונה 0:1 על אליניב ברדה ושחקניו במחזור החולף.

במכבי תל אביב יקוו להמשיך עם המאזן המרשים מול חיפה בביתם, כאשר הקבוצה של ברק בכר לא ניצחה בחוץ את היריבה מאז אוקטובר 2016 ובבלומפילד מאז מאי 2011, אז תומר חמד כבש צמד לזכות האלופה.

עוד בכדורגל ישראלי

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הרגיע את אוהדי מכבי תל אביב - גיאגון כשיר. קראנקה/דני מרון

קראנקה על מירוץ האליפות והעתיד שלו במועדון: "אנחנו משחקים על שלוש נקודות כמו כל משחק. זה משחק ביתי מול קבוצה מהטופ של הכדורגל הישראלי, חשוב לנו לנצח את זה. אני חושב שהקבוצה משתפרת מאז שהגעתי, אנחנו עובדים על ההווה וחושבים על העתיד. מהמשחק האחרון הדברים השתנו, לא רוצה לחשוב על העבר, כי אני מסתכל רק על העתיד. נשחק עם אינטנסיביות גבוהה, נרצה לשלוט במשחק ולהשיג ניצחון. העתיד שלי כרגע זה להשיג עוד נקודות ולהתקדם מעלה בטבלה".

המאמן הספרדי הוסף לקראת המשחק מול מכבי חיפה: "זה משחק מול הקבוצה שמובילה את הטבלה, אבל יש דברים שתלויים בנו כי אנחנו משחקים בבית מול הקהל שלנו. זו טעות אם נחשוב שמה שהיה במשחק האחרון מולם יהיה אותו דבר. כן אפשר לקחת דברים טובים מהמשחק האחרון, לנסות לחזור עליהם ואולי לנסות גם דברים שונים".

על השיפור ביכולת של הקבוצה לאחרונה אמר: "ראיתי את הקבוצה מתקדמת יפה משבוע לשבוע, זה עניין של זמן. עכשיו אנחנו מראים עקביות גדולה יותר, משחקים טוב יותר הכדור. אולי אנחנו צריכים ליצור יותר מצבים אבל זה נכון שנתתי הזדמנויות כמעט לכל שחקן וזה הזמן להמשיך להשתפר, אם אנחנו רוצים להשתפר הדבר הראשון שצריך זה לקבל ביטחון וכדי לעשות זאת נצטרך להיות טובים עם הכדור ובלעדיו".

מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה. ברני ארדוב
דרוכים לקראת המשחק מול האלופה. קראנקה/ברני ארדוב

לאחר מכן נשאל המאמן על מצב כשירותו של פארפה גויאגון, שלא היה בסגל במשחק האחרון מול הפועל ירושלים ואמר: "הוא לא היה בסגל כי התאמן איתנו רק ביום שקדם למשחק, אבל מאז הוא התאמן איתנו והוא יכול לקחת חלק במשחק".

על המאבק בליגה וחשיבות המשחק הוסיף: "אני רוצה לנצח מחר בדיוק כמו שרציתי לנצח במשחק הקודם וכפי שארצה לנצח במשחק הבא. זה משחק חשוב לכולם, אנחנו משחקים בבית וצריכים להראות לאוהדים שלנו שהם יכולים לסמוך עלינו. כשהם תומכים בנו השחקנים מרגישים את זה וכשאנחנו מנסים לבנות ביטחון זה מתחיל בהם. במשחק האחרון בבלומפילד האווירה היתה מדהימה, שחקנים הראו אופי גדול ועם הקהל שלנו זה יהיה קל יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully