וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה טוענים: בכר כבר מעורב בבניית הסגל של הכוכב האדום

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 15:03

"מאוד מעוניין במיליבוייביץ'" ומעודכן במגעים עם חלוצים, כולל דסרס ששיחק נגד מכבי חיפה בעונה שעברה. למרות שעדיין לא הוכרז רשמית, התקשורת הסרבית רואה את מינויו של בכר למאמן הבא של הכוכב האדום כעובדה מוגמרת

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

ברק בכר עדיין צריך להשלים את המשימה בישראל ולהצעיד את מכבי חיפה לאליפות שלישית ברציפות, אבל בסרביה מתייחסים למינוי שלו למאמן הכוכב האדום בלגרד כאל עובדה מוגמרת. על פי הדיווחים, הירוקים אמורים לקבל פיצוי בגובה 600 אלף יורו מכיוון שלבכר חוזה לעונה נוספת. המאמן עצמו ירוויח כמיליון יורו לעונה בחוזה עד קיץ 2025.

התקשורת הסרבית מסקרת בהרחבה כל מילה שנכתבת בישראל בנוגע המיועדת של בכר בקיץ, כולל של פרשנים שמזלזלים בכוכב האדום. בנוסף הטענה היא שהמאמן הישראלי כבר מעודכן בענייני חיזוק לעונה הבאה.

בדיווח ב-meridian התייחסו יום בהרחבה לשובו האפשרי של הקשר לוקה מיליבוייביץ', שעתיד לסיים את חוזהו בקריסטל פאלאס בקיץ: "להבנתנו המאמן הבא של הכוכב האדום, ברק בכר, מאוד רוצה את מיליבוייביץ' ויש איתו סיכום עקרוני".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עדיין לא הבטיח את האליפות עם מכבי חיפה. בכר/ברני ארדוב

דיווחים אחרים גורסים שהכוכב האדום מנסה להאיץ מגעים עם שני חלוצים בתקווה שאחד מהם יגיע. הראשון הוא ז'אן-פיליפ קראסו מסנט אטיין, שהוזכר גם כמועמד למכבי חיפה ושנקשר במעבר לכוכב האדום כבר לפני כמה חודשים.

שם נוסף הוא סיריל דסרס, איתו יש לבכר היכרות טובה. הניגרי-בלגי שיחק בעונה שעברה פעמיים נגד מכבי חיפה בקונפרנס ליג עם פיינורד וכבש במשחק ברוטרדם. דסרס משחק בקרמונזה איטלקית והעלויות שלו גבוהות מאוד, אבל קבוצתו נמצאת בדרך הבטוחה לסרייה B ובכוכב האדום מקווים שההעפלה האוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות תעזור להם לשכנע אותו - אם אכן יעלו הילוך איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully