וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשערן זהבי רואה ירוק בעיניים: המספרים של החלוץ נגד מכבי חיפה

חלוץ מכבי תל אביב פתח את הסכר עוד כשלבש אדום וב-25 משחקים, הבקיע 13 שערים ובישל 5 נוספים. מסטויקוביץ' עד לויטה, מהמאזן בבלומפילד ועד השלושער ב-0:6. הנתונים של זהבי נגד מכבי חיפה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב אמנם נראית מחוץ למאבק האליפות, אבל כשיוקרה מונחת על הכף, אף אחד לא מוכן לוותר. זה בדיוק מה שיקרה מחר (שלישי, 20:30) כשהצהובים יארחו את מכבי חיפה.

"מאבק האליפות? זה לא בידיים שלנו, באשמתנו", אמר ערן זהבי ביום שבת ומיד הוסיף: "אבל שחקנים שלובשים את החולצה של מכבי תל אביב צריכים לעשות הכול מהשנייה הראשונה עד האחרונה. בטח ביום שלישי נגד מכבי חיפה כשנשחק על הכבוד שלנו ועל יוקרה".

וכשזהבי פוגש את מכבי חיפה ורואה ירוק בעיניים, הוא בדרך מעלה הילוך. זה קרה למשל ב-0:3 בבלומפילד לפני כחודש וחצי, בו הוא כבש צמד. וזו לא הייתה הפעם הראשונה. אלו המספרים של החלוץ נגד מכבי חיפה.

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
הכניע את מכבי חיפה פעמיים לפני כחודש וחצי. זהבי/ברני ארדוב

*** הנתונים מתייחסים רק למשחקי ליגה וגביע המדינה ***

* מכבי חיפה היא הקבוצה נגדה שיחק זהבי יותר מכל אחת בקריירה: 25 משחקים (23 ליגה, 2 גביע). הבאה בתור היא בית"ר ירושלים עם 22.

* המאזן של זהבי נגד מכבי חיפה חיובי למדי: 14 ניצחונות, 7 תוצאות תיקו, 4 הפסדים.

* זהבי כבש נגד מכבי חיפה 13 שערים ובישל 5 נוספים. בסך הכול מעורבות ישירה ב-18 שערים.

* השער הראשון: נכבש בניצחון 1:4 על הפועל תל אביב בבלומפילד בפברואר 2011. זה היה המשחק השישי של זהבי נגד הירוקים ובחמשת הקודמים לא הצליח למצוא את הרשת.

* שיא השערים במשחק אחד: שלושה. זהבי עשה זאת ב-0:6 של הצהובים בסיום עונת 2015/16 והוסיף אז גם בישול לחאריס מדוניאנין.

* בלומפילד: 9 מ-13 השערים של זהבי נגד מכבי חיפה נכבשו בשארית ישראל 1.

* שערי ניצחון: לזהבי היו שניים כאלה נגד מכבי חיפה, שניהם בעונת 2014/15. בעונה הסדירה קבע 0:1 בסמי עופר עם פנדל מדויק ובפלייאוף הבקיע בדקה ה-89 בבלומפילד והעניק למכבי תל אביב 1:2 דרמטי.

* השוערים: במפגש היחיד ביניהם, מוקדם יותר העונה, ג'וש כהן לא ספג מרגלי זהבי. אז מי כן? ניר דוידוביץ' 1, ולדימיר סטויקוביץ' 5, בויאן שראנוב 2, אוהד לויטה 3, גיא משפתי 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully