וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה מתלבט לגבי הקישור, במכבי חיפה מזהירים: "הסיפור לא גמור"

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 19:27

מאמן מכבי תל אביב שוקל לפתוח עם גלזר ואיליה וטרם החליט בנוגע לגיאגון, השחקנים יסתפקו בקיזוז הפער: "אף אחד כבר לא מפנטז על אליפות, אבל צריך להוריד את ההפרש מחיפה לחד ספרתי". בכר לא תירגל הרכב, אך עשוי לחזור לשחק עם שלושה בלמים

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב

שתי התלבטויות מרכזיות יש לאייטור קראנקה לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה ושתיהן מגיעות מהקישור. הבאסקי מתלבט בין אייל גולסה שפתח מול הפועל ירושלים בשבת לבין דן גלזר שמביא סגנון יותר דפנסיבי. התלבטות גם קיימת באשר לקשר שישחק לצידו של דן ביטון בחלק הקדמי. שלשום פתח גבי קניקובסקי, אבל קראנקה שוקל גם את רארש איליה, שנכנס טוב כמחליף שלשום וגם עשוי ללכת על פארפה גיאגון שכלל לא היה בסגל שלשום, אבל במשחק בו ניצחה מכבי תל אביב את מכבי חיפה 0:3, בלט כששיחק לצד אוסקר גלוך, בטרם האחרון עזב.

ספק רב אם קראנקה ישנה את המערך שלו ולא סביר שיפתח עם חלוץ אחד, כפי שסיים את המשחק שלשום אחרי שהוציא את ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

במכבי תל אביב מאוד רוצים לנצח מחר כדי להחזיר חלק מהכבוד שאבד בשבועות האחרונים. גם הרצון לקזז קצת מהפער של מכבי חיפה שמובילה על פני מכבי תל אביב ב-10 הפרש, מקנן בקרב שחקני מכבי תל אביב. "פער של 10 נקודות הוא עצום. צריך לפחות להוריד לחד ספרתי", אמר הבוקר שחקן במכבי תל אביב. "אף אחד לא מפנטז כבר על אליפות, אבל כשיש הזדמנות לנצח את הפייבוריטית לאליפות, צריך לתת הכל ולקחת את המשחק בכוח".

מאמן מכבי תל אביב, אייטור קראנקה עם רארש איליה. דני מרון
קראנקה שוקל לפתוח איתו. איליה/דני מרון

מכבי חיפה

במכבי חיפה השלימו את ההכנות למשחק בבלומפילד מול מכבי תל אביב. בבוקר המשחק תצא הקבוצה לבית מלון באזור המרכז ושם יבשר המאמן ברק בכר לחניכיו על ההרכב. באימון המסכם בכר לא תירגל הרכב ועושה רושם שהוא מתלבט בין שני מערכים אפשריים - אחד עם שלושה בלמים ואחד עם רביעייה של ארבעה בהגנה.

המערך ייבחר גם בהתאם הלחלטה אם לעלות עם רמי גרשון או שון גולדברג שאמנם משלים אימונים מלאים, אבל עדיין לא כשיר במאת האחוזים. אם בכר ישיב להרכב את גולדברג למרות זאת, הוא עשוי לעלות כמגן שמאלי בקו של ארבעה בהגנה. אחרת, גרשון צפוי להמשיך בהרכב כחלק משלישיית בלמים יחד עם עבדולאי סק ודילן בטובינסיקה ששב מהרחקה. במקרה כזה דולב חזיזה יתופקד על כל כנף שמאל.

כידוע, פייר קורנו ומוחמד אבו פאני המוצהבים ייעדרו. "המשחק מול באר שבע מבחינתנו הוא היסטוריה", קבע שחקן בקבוצה, "נכון שיש פער משמעותי, אבל אנחנו צריכים לבוא בכל הכוח לנצח כי הסיפור עוד לא גמור".

עוד בוואלה!

בכר לקראת מכבי ת"א: "הגיע הזמן לעשות את זה בבלומפילד"

לכתבה המלאה
רמי גרשון עם שון גולדברג שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
גולדברג בשמאל או גרשון כחלק משלישיית בלמים? בכר עוד מתלבט/מאור אלקסלסי

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-174 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 50:72 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 51 משחקים לא הוכרעו.

* ניצחון החוץ האחרון של מכבי חיפה היה באוקטובר 2016, אז אלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בנתניה. הניצחון האחרון על מכבי תל אביב בבלומפילד היה במאי 2011, אז תומר חמד כבש פעמיים ב-0:2 בפלייאוף העליון.

* חמש פעמים בעבר נפגשו השתיים במסגרת הליגה ביום שלישי: מכבי תל אביב ניצחה בשלושה מקרים, כולל 1:3 בפלייאוף העליון בעונה שעברה, לפני שנתיים המשחק הסתיים ב-1:1 ואילו מכבי חיפה ניצחה רק פעם אחת (2:3 במאי 1991).

* מכבי חיפה ביצעה העונה חמישה מהפכים וצברה 16 נקודות ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* לעומתה, מכבי תל אביב עדיין לא ביצעה מהפך העונה והשיגה שלוש נקודות בלבד במשחקים בהם נקלעה לפיגור - כמו הפועל חיפה ופחות מכל יתר הקבוצות.

* עומר אצילי השתתף 16 פעמים במפגש הזה בכל המסגרות (11 כשחקן מכבי חיפה וחמש בימיו במכבי תל אביב) ועוד לא מצא את הרשת.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 26339

משחקי המחזור ה-29 בפלייאוף העליון:

שלישי, 19:45: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט1)
שלישי, 20:00: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (ספורט2)
שלישי, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully