וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "מי שצעק למה אצילי בנבחרת, צועק עכשיו למה הוא לא"

3.4.2023 / 12:30

מאמן הנבחרת עולה להתקפה: "מה עשינו רע כשרצינו שכולם יבואו מאותה הנקודה בנבחרת ויישנו יחד בצמדים בחדרים? לא גירשנו איש מהנבחרת ולא עשינו דברים כדי שזהבי או נאתכו לא יהיו. נוח לאנשים לעשות עוגה אחת מכל השחקנים, אבל זה בולשיט". הריאיון המלא מחרתיים

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

"בוא נעשה קצת סדר", יורה מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, בריאיון לוואלה! שיתפרסם במלואו מחרתיים בערב חג הפסח. "קל מאוד ליצור מקשה של שחקנים. קל מאוד כל הזמן להגיד, 'הנה יש קבוצה של שחקנים שאלון חזן ויוסי בניון לא הזמינו בכוונה', אבל בוא נרד לפרטים. את מונס דאבור אני הזמנתי כשכל העם תקף אותי ושלח לי הודעות. אני הפרדתי פוליטיקה מהנבחרת ובחרתי שמונאס יהיה. הוא קיבל את ההחלטה האישית שלו ואני מכבד אותה. הוא קם בוקר אחד והחליט לא להיות חלק מהנבחרת. לא אהבתי את זה, לא רציתי שהוא יהיה בחוץ. ניסיתי לתת לו את ההרגשה הכי טובה, אבל הוא קיבל את ההחלטה שלו".

ואצילי?

"לאצילי היה את הסיפור האישי שלו. זימנתי אותו כשכל העולם תקף אותי. היום הוא לא בנבחרת בגלל עתירה של ארגוני הנשים שגרמה לו לרצות לא להיכנס פעם נוספת לסיפור שהיה. היה חשוב לו כבר לגמור עם זה ולהתנתק ממה שקרה וזה בצדק מבחינתו, אז עכשיו אומרים 'למה הוא לא בנבחרת?'. כל אלה שתקפו 'למה אצילי בנבחרת?', תוקפים ושואלים היום למה הוא לא".

ומה עם דיא סבע?

"בדקתי בנתוני הנבחרת. לאורך כל הקמפיין של וילי רוטנשטיינר הוא לא היה בנבחרת. הוא לא היה חלק ולא שמעתי את הקולות נגד. לא דיברתי מילה עם דיא. הוא בחר להודיע שהוא לא רוצה להיות מוזמן. זהו. קל מאוד לייצר עוגה מכל המרכיבים, אבל לא גירשנו איש מהנבחרת. ברגע שהם בחרו לא להיות, אני מעדיף לא להתעסק בהם ותאמין לי שאני מלא כבוד אל השחקנים. השחקנים היחידים שמעניינים אותי, הם אלה שנמצאים איתנו. מבחינתי מי שלא רצה להיות, הוא לא חלק מהנבחרת. אותי יותר מעניין עבדה שנפצע, קארצב, גולדברג וספורי שנפצעו. וגם לא שמעת שהזכרתי את אלה שנפצעו, כי אני בחיים לא מתעסק במי שחסר. אני תמיד אנסה להשתמש במי שיש ולא במי שאין. אנחנו תמיד טובים במי שלא נמצא בנבחרת".

נגעת בכולם ולא הזכרת את ערן זהבי.

"דשו בזה כל כך הרבה. הנושא שחוק, לא?".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל עם עוזר המאמן אלון חזן. יוסי ציפקיס
"מונס קם בוקר אחד והחליט לא להיות חלק מהנבחרת". חזן לצד דאבור/יוסי ציפקיס

בוא ננסה לגעת בנקודה ואני בא ממקום שאני חושב שערן היה צריך לקבל את התנאי שלכם לשינה בזוגות. ובכל זאת הייתה לי שיחה עם שחקן נבחרת מהתקופה של ערן והוא אמר לי שלא הפריע לאיש שהוא ישן לבד, כל עוד הוא מציל את הנבחרת עם צמדים ושלישיות במשחקים.

"תחסוך ממני את הבולשיט הזה. שחקן אמר ושחקן אמר. אחד אומר ככה ואחד אומר אחרת. אל תחפש הצדקות לדברים שלא קשורים. יש דרך והיא צריכה להיות אחידה לכולם, ואם החלטנו על דרך לא מעניין מה אמר שחקן איקס. אף שחקן לא אמור להגיד אם איכפת לו או לא, כי הוא יכול להגיד לך משהו אחד ולהגיד משהו אחר למישהו נוסף. איזה רע עשינו כשרצינו ששחקנים יישנו יחד בחדרים? יש מדיניות וצריך להיצמד אליה ולא להציב תנאים. ברגע שזה הגיע לתנאים, זה לא היה רלוונטי".

אפשר פעם אחת ולתמיד להבין למה החלטתם ככה?

"ברגע ששילבנו שחקנים צעירים בנבחרת, רצינו שכולם יראו שכולם באים מאותה הנקודה. רצינו לתת לצעירים את המסר שכולם שווים בהכול ונראה שנקודת הפתיחה היא שנתגבש לנבחרת של צעירים ו-ותיקים דרך החדרים. רצינו לייצר משהו יותר קבוצתי. לשדר גם לצעירים את הביטחון. נכון שיש שחקנים עם יותר ותק, נכון שיש שחקנים עם יותר מעמד, אבל רצינו שנקודת הפתיחה תהיה שווה. שכולם ישנים יחד עם כולם. לא הייתה שום כוונה להגיד לביברס ללכת הביתה או לערן זהבי ללכת הביתה".

הריאיון המלא עם אלון חזן בערב פסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully