וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאאו עקץ: "הספידו אותנו לפני שריקת הפתיחה, מרוצים?"

הפורטוגלי של מילאן כיכב ב-0:4 המדהים על נאפולי, שבוע וחצי לפני המשחק הראשון בין השתיים ברבע גמר ליגת האלופות: "זה נתן לנו מוטיבציה, רוצים להשיג עוד גם באירופה". פיולי הגן על החלוץ מול ספאלטי ומה הקהל הביתי עשה בפתיחה?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.4/ספורט1

שבוע וחצי לפני המשחק הראשון ביניהן ברבע גמר ליגת האלופות בסן סירו, וכשנאפולי עם רגל וחצי בדרך לאליפות ראשונה מאז 1990, מילאן דרסה אתמול (ראשון) 0:4 את מוליכת הליגה האיטלקית עם תצוגה שעשויה להשפיע גם על המפגש בין הקבוצות במסגרת האירופית. רפאל לאאו היה כוכב ההצגה של האלופה היוצאת עם צמד, בעוד ההגנה של לוצ'אנו ספאלטי הציגה את הערב הגרוע ביותר שלה העונה בכל המסגרות עם תבוסה היסטורית והגדולה ביותר מול השחקנים של סטפאנו פיולי בבית מאז ה-5:1 ב-1992, אז מרקו ואן באסטן כבש רביעייה.

עוד לפני החגיגה של האורחת, האווירה באצטדיון על שמו של דייגו ארמנדו מראדונה הייתה מתוחה מהרגיל. דווקא בעונה היסטורית של נאפולי, האולטראס ביציעים הפגין במחאה נגד עליית מחירי הכרטיסים והאבטחה באצטדיון עם דקות שלמות בהם הקהל לא עודד את הקבוצה ולא פצה את פיו. בנוסף לכך, הקהל הדליק אבוקות ביציעים רק על מנת שנשיא הקבוצה, אורליו דה לורנטיס, יקבל קנס על פעולות האוהדים.

עוד בכדורגל עולמי

רפאל לאאו מילאן. רויטרס
רצה לסתום פיות. לאאו/רויטרס

את מילאן זה לא עניין, ובעיקר לא את לאאו שכיכב בניצחון הדורסני של הרוסונרי: "ידענו שזה משחק חשוב מול יריבה נהדרת שנמצאת בעונה יוצאת מן הכלל. שמענו איך הספידו אותנו עוד לפני שריקת הפתיחה וזה נתן לנו מוטיבציה נוספת להשיג תוצאה טובה, מרוצים? אני רוצה להודות לקהל ולכל הקבוצה, עבדנו כיחידה אחת וזאת בדיוק מילאן".

הפורטוגלי כבר החל להביט אל עבר המפגש הכפול מול האלופה שבדרך ברבע גמר ליגת האלופות והדגיש: "זה יהיה אחרת לגמרי. ליגת האלופות זה טורניר שונה שהכל יכול לקרות בו. היום היה משחק חשוב עבורנו בליגה האיטלקית, אנחנו כעת רוצים להשיג דברים נוספים גם במסגרת האירופית".

לנאפולי זה היה הפסד הליגה השלישי העונה והשני בארבעת המחזורים האחרונים. בנוסף לכך, התכולים הפסידו בפעם האחרונה בהפרש של 4 שערים ומעלה רק בדצמבר 2007, אז זה היה בתבוסה 5:1 לאטאלנטה. גם הספיגות המהירות שלה אתמול היו נדירות - המשחק האחרון בו היא ספגה שני שערים ב-25 הדקות הראשונות של המשחק היה ב-2019 מול יובנטוס.

לוצ'אנו ספאלטי מאמן נאפולי לצד סטפאנו פיולי מאמן מילאן. GettyImages
החליפו קללות והתפייסו בכבוד. פיולי וספאלטי/GettyImages

בשער הראשון של לאאו במשחק, הפורטוגלי חגג מול הספסל של נאפולי וספאלטי בפרט, כאשר פיולי ניסה להרחיק אותו מהמהומה. מאמן הרוסונרי הגן על הכוכב שלו ולחש למאמן התכולים: "אדוני, אתה לחוץ. זכית באליפות, מה עוד אתה רוצה?", והוסיף קללה עסיסית. בסיום המשחק השניים לחצו ידיים, אך התבוסה הקשה נראתה על פניו של המאמן האיטלקי המארח לאורך כל המשחק.

נאפולי ומילאן ייפגשו במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות ב-12.4 בסן סירו, כאשר התכולים יארחו את הגומלין ב-18.4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully