וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפנית רקדה בתא פרטי באולם במשחק NBA, זה נגמר בביזיון מתוקשר

4.4.2023 / 0:10

"פריטי רבל" הוזמנה למסיבה פרטית במהלך משחק של שיקגו בולס בשבוע שעבר. הסרטון שלה הפך ויראלי, ומאז היא מקבלת הזמנה אחר הזמנה. מנהלי האולם לא אהבו את זה, בלשון המעטה

בשבוע שעבר נשכרו שירותיה של חשפנית בשם "פריטי רבל" (מורדת יפהפיה), שנקראה לסוויטה באולמה הביתי של שיקגו בולס. סרטון של הגברת רבל מפזזת עם מעט מאוד בגדים, בין שטרות של דולרים בתוך אחת הסוויטות באולם, עלה לרשת והפך אותה לכוכבת ויראלית של ממש.

הסרטון, שעורר ביקורות קשות בקרב חובבי הספורט בארה"ב, כלל את כל הסטריאוטיפים הכי שליליים של תעשיית המין, כולל גברים שמשליכים לאוויר בראוותנות כמות אדירה של שטרות וטפיחות סקסיסטיות על אחוריה של החשפנית - כשגם גברים מהתאים שליד רצו להשתתף בחגיגה המביכה.

עוד בוואלה!

"מפזזת בשמלה חושפנית": אנטונלה מסי גנבה את ההצגה במסיבה עם נשות ארגנטינה

לכתבה המלאה

אבל בזמן שרוב חובבי הספורט נגעלו מהסרטון, מהניצול המיני ומהסצינה הבוטה באירוע ספורט פופולרי שבו שהן ילדים וצעירים רבים - מתברר שהרגע הזה היה אחד המכוננים בחייה של החשפנית האמריקאית. "קיבלתי כל כך הרבה יותר הזמנות מאז", אמרה, "מאז אני עושה טונה של כסף".

עם זאת, מנהלי היונייטד סנטר (אולמה הביתי של שיקגו) טוענים כי הריקודים החושניים הללו הפרו את קוד ההתנהגות באולם, ולא מן הנמנע כי יהיו לכך השלכות. לטענת הגברת רבל, היא טרם שמעה ממנהלי האולם.

עם זאת, הנהלת יונייטד סנטר כן פרסמה תגובה לתקשורת. "אנחנו מודעים לסרטון", נמסר, "זו הפרה ברורה של קודי ההתנהגות של האוהדים במושבי הפרימיום. אנחנו מגנים את ההתנהגות, ובוחנים אילו צעדים ננקוט כדי להתמודד עם הסוגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully