וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הגדול יוצא עם הבת של חברו הטוב: הרומן שמשגע את עולם הספורט בארה"ב

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 8:39

הדוגמנית מלורי אדנס, בתו של הבעלים המיליארדרד של מילווקי באקס, מנהלת רומן מסקרן עם אחד הכוכבים האהובים במדינה, ומתעקשת להישאר פמיניסטית. הכירו את היורשת, שרוצה לקנות את הניקס

מלורי אדנס, בתו של הבעלים של מילווקי באקס, באימוני Dogpound/אינסטגרם, malloryedens

הזוגיות שמשגעת את מדורי הרכילות בארה"ב: ארון רוג'רס, אחר הקווטרבקים המפורסמים בעולם הפוטבול, מנהל מערכת יחסים עם מלורי אדנס, שהיא בתו של ווס אדנס, הבעלים המיליארדר של מילווקי באקס.

אדנס הייתה ספורטאית מכללות אבל הפכה לדוגמנית מבוקשת, ולאחרונה התקרבה יותר ויותר אל אור הזרקורים על רקע שמועות שהיא יוצאת עם הקוורטרבק של גרין ביי פקרס, שמבוגר ממנה ב-13 שנים. ואם זה לא מספיק - מתברר שהוא בכלל במקור חבר של אבא שלה, ודרכו הכיר אותה.

השניים נראו לעתים קרובות יושבים יחד לצד במגרש, אבל מלורי - שהונו של אביה מוערך ב-3.6 מיליארד דולר - דחתה בעבר ספקולציות ורק אמרה ש"הוא יושב לידנו בכל כך הרבה משחקים, הוא ואבא שלי חברים". אבל בינואר בני הזוג סוף סוף פרסמו את מערכת היחסים המתהווה שלהם לאחר שמקור אמר למגזין "פיפל": "זה יותר מחברים, אבל זה לא רציני מדי".

כך או כך, אדנס היא טיפוס מעניין, שאוהבת לתת לעוקביה ברשתות החברתיות הצצה מפתה אל ההטבות המפנקות שמגיעות בלהיות יורשת מיליארדים.

אביה של מלורי הקים את קבוצת Fortress Investment ב-1998, וכיום מוערך ב-3.6 מיליארד דולר, לפי פורבס. הוא רכש את מילווקי באקס יחד עם השותף העסקי מארק לסרי תמורת 550 מיליון דולר ב-2014. באותה שנה מאלורי ייצגה את הבאקס בלוטרי של ה-NBA בדראפט, במה שהייתה ההופעה הפומבית הגדולה הראשונה שלה. היא אמרה: "אבא שלי יודע שאני אוהבת כדורסל, אז הוא אמר לי, 'מלורי, זה יהיה הדבר הכי מגניב בשבילך ללכת ולעשות. זה יהיה כיף, זה בניו יורק, לכי'. לא ממש הערכתי שזה בטלוויזיה מול כל המדינה, לא חשבתי על זה".

זה שינה את חייה. לאחר מכן סיפרה שהיא לא יכלה להפעיל את הטלפון שלה במשך שבוע בגלל כל ההתראות שקיבלה לאחר שהוצפה במאות עוקבים חדשים. אבל היא התאהבה בזה בקלות. היא החלה לעלות תמונות שלה עם שחקני מילווקי, במגרשים השונים, ושיתפה צילומים מחזיקה בגביע ה-NBA אחרי הזכיה באליפות ב-2021. בנוסף, מלורי, שבמקור מניו יורק, אמרה בעבר שהיא רוצה לקנות את הניקס, שמוערכת כיום בכ-6.6 מיליארד דולר.

מאז שהפכה לכוכבת רשת ופרצוף מוכר, גם הפכה לדוגמנית. היא מעלה תמונות שלה בחופשות מפוארות, והצטלמה עבור מגוון מעצבים מפורסמים. עם מאות אלפי עוקבים באינסטגרםהיא מעלה תיעוד מיאכטות פרטיות, עם בגד ים.

היא תומכת בזכויות נשים ושוויון, וגם נשים בספורט. מלורי, שסיימה את לימודיה בפרינסטון, הייתה ספורטאית בקולג'. היא הצטיינה באתלטיקה ורכבה על סוסים. "הייצוג של נשים בספורט הוא גרוע מאוד", אמרה, "אין מנהלות כמעט, אין מאמנות, אין נשיאות של קבוצות או בעלים, אף פעם לא הייתה אישה קומישינר". זו אחת הסיבות שלדבריה מגבירות לה את הרצון להפוך לבעלים של הניקס.

מנגד, עבור רוג'רס מדובר בעוד יחסים פומביים, אחרי מערכת היחסים שהייתה לו עם השחקנית שיילין וודלי שממנה הוא מבוגר בשמונה שנים. וודלי ורוג'רס החלו לצאת ביולי 2020, התארסו בפברואר 2021, ושנה לאחר מכן ביטלו את אירוסיהם ונפרדו סופית באפריל 2022. "עברתי את התקופה האפלה והקשה ביותר בחיי", סיפרה וודלי על הפרידה, "החיים האישיים שלי היו מופרעים, זה הרגיש כמו בועת כאב גדולה במשך שמונה חודשים". על פי הדיווחים, כעת רוג'רס רוצה לקחת את זה לאט כדי לא להיכוות שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully